Gå til innhold

Nå kan man spille SimCity på høyeste hastighet igjen (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I en oppdatering på Facebook og Twitter forteller SimCity-studioet Maxis at de har aktivert «Cheetah»-hastighet (Geopard-hastighet her i Norge) igjen."
Heter det virkelig Geopard, og ikke Gepard i Sim City?

 

Det heter selvfølgelig gepard. Her blingset jeg. Har rettet nå. Takk! :)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvordan det går an å skrive en sak om SimCity uten å nevne rollbacksene med et ord. Se for dere at dere har brukt 20 timer på å kjempe mot alle bugsene, og på tross av dette har dere fått laget en by dere er fornøyd med. Plutselig er dere tilbake i hovedmenyen. Skal laste inn byen igjen, og får beskjed om at den ikke virker, men den kan rulles tilbake til et punkt der den virket. Man trykker på rull tilbake i håp om at man ikke har mistet så mange timer. Vips, man er tilbake til time 0. Alt er vekke.

 

Det er flere tusen mennesker som har skrevet seg på lister på de offisielle tilbakemeldingsforumene (ikke det offisielle diskusjonsforumet). Maxis sier at de ikke greier å fikse det. Er en komplett skandale uten sidestykke i spillhistorien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, venter enda på at den ene byen min i regionen min skal bli tilgjengelig å spille. Har bygd opp 4 storbyer, mens den siste jeg holder på med har jeg ikke fått starta siden før påske, får ikke velge denne, den står bare som utilgjengelig, prøv igjen senere :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...