Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hva slags olje skal jeg ha? Chevrolet Starcraft


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og kameratene mine hadde tenkt å bytte olje på vår Chevrolet Starcraft G20 6,2l diesel. Men på Bilxtra kunne de ikke fortelle oss hvilken type olje bilen skulle ha, og vi ble rådet til å ringe en leverandør eller liknende. Det skulle ikke tilfeldigvis være noen her på forumet som har peiling? :p

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell. på min suburban 6.2 Diesel såklart samme motor som i VAN du har. så har jeg brukt castrol. helsyntetisk.

 

men i di siste årene har jeg kjøpt 20 liters dunker med BP olje fra EIK maskin. BP olja er samme olje som castrol. bare at eik har ikke lov å reklamere for at det er castrol. så da står det BP. går jo ca 8 liter på motorn så er verdt å kjøpe en slik 20 liters dunk til 1200 kr er det jeg har gjort de siste årene. og da kjører jeg ca 30k iåret. og bytter kun 1 gang i året

Lenke til kommentar

vell. på min suburban 6.2 Diesel såklart samme motor som i VAN du har. så har jeg brukt castrol. helsyntetisk.

 

men i di siste årene har jeg kjøpt 20 liters dunker med BP olje fra EIK maskin. BP olja er samme olje som castrol. bare at eik har ikke lov å reklamere for at det er castrol. så da står det BP. går jo ca 8 liter på motorn så er verdt å kjøpe en slik 20 liters dunk til 1200 kr er det jeg har gjort de siste årene. og da kjører jeg ca 30k iåret. og bytter kun 1 gang i året

Takker :p

Endret av -Jonas-
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...