Gå til innhold

Anmeldelse: Slender: The Arrival (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det beste jeg har spilt på svært lenge. Det er utrolig deilig å se små utviklere lage så gode spill når de store gutta pøser ut det samme år etter år. Kjøpte utgaven med lydsporet inkludert og det var verdt hver krone. Vil gi spillet 9/10.

 

Kjøp, sett på deg hodesettet, skru av lyset og hold pusten.

Endret av Robert
Lenke til kommentar

Har aldri testet Slenderman, men det virker som at du må sitte alene på pcn i mørket med headphones på for at det skal ta effekt,

 

Men hva gjør ikke dette skummelt da?, vedder på at tilogmed dungeon level i Mario blir skummelt da og .

 

(edit ) ser Robert skrev det samme, må begynne og skrive raskere:P

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Noe av det beste jeg har spilt på svært lenge. Det er utrolig deilig å se små utviklere lage så gode spill når de store gutta pøser ut det samme år etter år. Kjøpte utgaven med lydsporet inkludert og det var verdt hver krone. Vil gi spillet 9/10. Kjøp, sett på deg hodesettet, skru av lyset og hold pusten.

 

Er nerven på høyde med Amnesia?

Lenke til kommentar

Har kun testet Slenderman selv, en mørk kveld med lyn og torden, alt lyset av og surroundanlegg på full guffe. Holdt på å skremme livet av meg selv og kom meg aldri forbi 4 ark... :(

 

Kom aldri langt på Amnesia fordi det var så skummelt at PCen krasjet på det samme stedet hver gang :p

Lenke til kommentar
"Kræsjet" ja, riiight :p

 

Hehe er faktisk sant, er såpass kort i spillet at du ikke har sett snurten av et monster ennå. Tror det kan ha noe med Crossfire å gjøre, så vidt jeg kan huske likte ikke Amnesia crossfire, det støttet i hvertfall ikke flere kort. Mulig frisk installering av spillet kunne fikset det også men,*kremt* har ikke hatt tid :ph34r:

 

Ble forøvrig skremt livet av da jeg prøvde demoen til Amnesia og et eller annet usynlig monster kom løpende etter meg i vannet og spiste meg opp :eek:

Lenke til kommentar

Har aldri testet Slenderman, men det virker som at du må sitte alene på pcn i mørket med headphones på for at det skal ta effekt,Men hva gjør ikke dette skummelt da?, vedder på at tilogmed dungeon level i Mario blir skummelt da og .(edit ) ser Robert skrev det samme, må begynne og skrive raskere:P

 

Det kan så absolutt avkreftes! I høst satt halve klassen å spilte slender både i timen og i friminutt, og jeg kan love deg at det er skummelt! Selv uten lyd og med masse lys!

Lenke til kommentar

Har kun testet Slenderman selv, en mørk kveld med lyn og torden, alt lyset av og surroundanlegg på full guffe. Holdt på å skremme livet av meg selv og kom meg aldri forbi 4 ark... :(Kom aldri langt på Amnesia fordi det var så skummelt at PCen krasjet på det samme stedet hver gang :p

 

Hadde jeg spilt dette spillet mens det lynet og tordnet ute hadde jeg blitt redd jeg også, ihvertfall om PC og surroundanlegg var koblet på strømnettet. Nei da er det bedre å ta seg en tur ut for å nyte været.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...