Gå til innhold

Wii U-versjonen av Aliens er død (PS3, WiiU, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lå vel i kortene en stund det her nå....synd da jeg så veldig frem til å ha radaren på kontrolleren som "bip bip bip" når aliens'ene kommer..

 

Hele spillet er jo en skandale og en skam for utviklerne og utgivern....blir ikke glemt med det første for å si det slik.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Rettelse: Wii-U er død.

 

WiiU dør nok ikke pga. et spill som var en katastrofe. Det er vel heller det at WiiU ikke har kommet ordentlig i gang enda fordi hverken Nintendo eller noen av de andre AAA utgiverne har sluppet noen spill enda (bortsett fra Lego City (fantastisk morsomt spill forresten))

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte nesten spillet til PC, men tenkte at jeg likesågodt kunne vente på en omtale. Bare sånn for sikkerhets skyld, tenkte jeg. Er glad for at jeg gjorde det, lysten på å betale for det som ble presentert forsvant ganske fort. Nei, jeg har ikke piratkopiert det heller, jeg har faktisk ikke noe særlig lyst til å spille det heller.

Lenke til kommentar

WiiU dør nok ikke pga. et spill som var en katastrofe. Det er vel heller det at WiiU ikke har kommet ordentlig i gang enda fordi hverken Nintendo eller noen av de andre AAA utgiverne har sluppet noen spill enda (bortsett fra Lego City (fantastisk morsomt spill forresten))

 

Problemet er vel at tredjepartsutviklere aktivt går bort fra WiiU. Maskinen er i mine øyne død.

Lenke til kommentar
WiiU dør nok ikke pga. et spill som var en katastrofe. Det er vel heller det at WiiU ikke har kommet ordentlig i gang enda fordi hverken Nintendo eller noen av de andre AAA utgiverne har sluppet noen spill enda (bortsett fra Lego City (fantastisk morsomt spill forresten))
Problemet er vel at tredjepartsutviklere aktivt går bort fra WiiU. Maskinen er i mine øyne død.

Det er sant, men jeg ville nok ikke sagt at maskinen var død enda. Selvfølgelig, den har hatt startvansker på grunn av dårlig spillutvalg og et navn som kan føre til at noen tror at det bare er en lett oppgradering av wii-en, men i denne måneden og månedene som kommer slippes det en del spill av nintendo, noe som igjen kan føre til at flere kjøper wiiu og tredjepartsutviklere begynner å lage orginale spill til wiiu og ikke bare porter fra xbox og ps3

Lenke til kommentar

Det er sant, men jeg ville nok ikke sagt at maskinen var død enda. Selvfølgelig, den har hatt startvansker på grunn av dårlig spillutvalg og et navn som kan føre til at noen tror at det bare er en lett oppgradering av wii-en, men i denne måneden og månedene som kommer slippes det en del spill av nintendo, noe som igjen kan føre til at flere kjøper wiiu og tredjepartsutviklere begynner å lage orginale spill til wiiu og ikke bare porter fra xbox og ps3

 

Tja, vi får se. Ser for meg at det blir vanselig for tredjepartsutviklere å prioritere WiiU når innmaten på den er såpass mye dårligere enn det man får på PS4/720.

 

Det hadde selvfølgelig ikke vært et stort problem om konsollen solgte godt - eller viktigst av alt - at spill solgte på WiiU.

 

Call of Duty - spillverdens antakeligvis største serie - solgte kun 160.000 kopier i sine første tre dager i salg. Skremmende dårlige tall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...