Gå til innhold

Torment-oppfølgjaren sette Kickstarter-rekord (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at Chris Avellone er mindre kjent enn Patrick Rothfuss, som regnes som en av vår tids aller beste fantasyforfattere, men jaja... :p

 

Vil ikke påstå Rothfuss er så veldig kjent. Tross alt kun gitt ut 2 fantasy bøker. Men han er på vei opp med stormskritt.

Lenke til kommentar

Det at Patrick Rothfuss er med å lager har gjort det til et must for meg. Da han er min favoritt forfatter

Spesielt siden jeg ikke er en gammel gamer som har spilt orginalen og mener det er tidenes spill

 

Hva om jeg forteller deg at Patrick Rothfuss er en gammel gamer som har spilt originalen og mener det er tidenes spill? Jeg så en diskusjon mellom blant annet Rothfuss, Colin McComb og noen andre nylig, hvor Rothfuss knapt klarte å styre iveren sin over at et av favorittspillene hans kom til å få en oppfølger (dette var før han hadde avtalt å skrive for dem). Han sa blant annet at Torment var et av de virkelig sjeldne spillene som var ordentlig bra skrevet.

 

Vil ikke påstå Rothfuss er så veldig kjent. Tross alt kun gitt ut 2 fantasy bøker. Men han er på vei opp med stormskritt.

 

Spiller ikke noen rolle hvor mye han har gitt ut. Fyren er veldig ny i gamet, men han har gjort seg veldig bemerket. Han har blant annet vært #1 på New York Times bestselgerlisten. Du havner ikke der uten at du blir berømt av det. Bøkene hans blir også stadig nevnt som en av de beste fantasyseriene noensinne. En omfattende liste satte The Kingkiller Chronicles opp som tredje beste fantasybokserie gjennom tidene, bare slått av The Lord of the Rings og A Song of Ice and Fire.

Endret av TiLT42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...