Gå til innhold

Nye rapporter om nettkrav for neste Xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen barnslige svar han kommer med på Twitter!

Som Francis sier, det er ingen ting i en normal husstand fra før av som krever allways online.

 

De driter på leggen om de skal kreve allways online. Det er ikke veldig få som ikke har tilgang på nett 24/7 heller, noe de sikkert vil finne ut rimelig fort.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Oisann.

 

Hvilke FORDELER opplever jeg ved at jeg alltid må være online?

La oss si jeg spiller Elder Scrolls 5 og er på vei ned i en dyp hule og har levd meg godt inn i spillet.

Så trøbler nettet seg, slik det gjør circa 1000 ganger oftere enn at strømmen går.

...

 

Jeg hadde tenkt å spille hele kvelden, men må nå bruke tid på å reparere nettet...

slik at samboeren min kan surfe på facebook mens jeg spiller.

Men jeg kan i det minste gi opp når det viser seg at det er leverandøren som tuller seg, og gå tilbake til spillet -- fordi jeg aldri i livet ville vært så dum at jeg kjøper et konsoll som krever at jeg alltid skal være online, og kan lovprise herren for at jeg kjøpte Playstation 4.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvis Microsoft vil tape konsollkrigen før Xbox 720 (eller hva den nå ender opp med å hete) i det hele tatt er tilgjengelig i butikkene så bekrefter de ryktet om at always online blir et krav for den nye konsollen.

 

For ikke snakke om ryktene om at de vil sperre for salg av bruktspill og fortsette med "betal for online" og microsoft points så ser det ut som Microsoft vil knive med EA om å være verdens mest bedritne selskap.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva han mener. Strømmen kan gå så da gidder han ikke å kjøpe støvsuger.. Jeg kan forstå hva han mener med det. Men det gjør det likevel helt feil. Nettet går ofte. Modem henger seg, man flytter og får ikke nett. Man er på hytte eller andre steder uten nett. Hvorfor skal ikke de få lov å spille?

 

Jeg har xbox og ikke ps3. Så jeg heller mer mot microsoft enn sony, men her skyter de seg bare i foten. Spørs om jeg kjøper en "720" dersom de kjører nett konstant.. Blir den ikke overlegen PS4 så kan det godt hende jeg styrer over ditt uansett.. Skuffa over Microsoft dersom de trur at alle er på nett hele tida...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hadde vært katastrofe for en som meg. Jeg bor utpå bygda, og har ikke nett som takler så mye som å spille online, takk gud for at jeg eier en ps3 og satser på å kjøpe 4'ern. Jeg har problemer som det er med at jeg logges av et par ganger i timen på ps3'en. Hadde jeg hatt den neste xboxen, hadde jeg aldri fått spilt....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

PS4 ALL THE WAY! der man ikke trenger online tilkobling for å få spillt spillene mann har kjøpt nye eller brukt :)

PS4 vil kreve online aktivering av alle spill, og at spillene knyttes til en PSN-konto. Det vil ikke bli mulig å spille brukte spill. Den vil heller ikke kunne spille PS3 eller PS2 spill.

 

Dette er jo gammelt nytt, som kun en PS fanboy kan velge å overse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

hah, blir jo artig dette...

 

Har ingen grunn til å foretrekke den ene over den andre, har begge consolene. Men dersom det viser seg at alltid online vil bli et krav på MS's nye console, da kan jeg straks utelukke at jeg vil gå til anskaffelse av denne.

 

Jada, vi er kommet så vanvittig langt i utviklingen. Det er jo bevist gang på gang at at det ikke finnes problemer med alltid online.

 

 

Lenke til kommentar

PS4 vil kreve online aktivering av alle spill, og at spillene knyttes til en PSN-konto. Det vil ikke bli mulig å spille brukte spill. Den vil heller ikke kunne spille PS3 eller PS2 spill.

 

Dette er jo gammelt nytt, som kun en PS fanboy kan velge å overse.

Kilde? Det eneste Sony har sagt er at det er opp til de forskjellige utgiverne om de ønsker å ta i bruk en slik sperre.
Lenke til kommentar

Alltid online er en løsning som dessverre vil bli mer og mer vanlig. Forbrukere i mindretall vil hyle høyt på forum hver gang, så går de ut og kjøper produktet sammen med flertallet som ikke bryr seg så mye. Man kan jo f.eks. se på den høylydte skrikingen om SimCity. Hva var resultatet av denne skrikingen? Jo, EA ga bort ett gratis spill til en begrenset del av kundemassen. Det gratis spillet, som måtte hentes via Origin ga ikke nevneverdig med økonomiske tap. Og resultatet for SimCity av denne hylingen om hvor forferdelig alt var og hvor ille det ville gå med EA pga dette?

 

Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) today announced that SimCity™ recorded more than 1.1 million units sold through in the first two weeks, making this the biggest SimCity launch of all time. Roughly 54 percent of those sales have been of digital versions of the game, downloaded directly to players’ PCs via Origin™ or other digital download services.

 

“SimCity had a great weekend with sales strong across both North America and Europe, adding to overwhelming demand at launch that has us tracking well beyond expectations for the game,” said Peter Moore, Chief Operating Officer for EA. “SimCity is one of the storied brands in gaming, and Maxis delivered a game re-envisioned and engineered for the online age.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...