Gå til innhold

? Nytt Nexus 7-nettbrett i juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som eier av Nexus 7 siden den ble lansert i Norge, gleder jeg meg stort. Mindre rammer og høyere oppløsning er absolutt velkomment. Håper også skjermknappene blir mindre.

Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett?

Lenke til kommentar

Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett?

Jeg er veldig fornøyd, men vet ikke om jeg ville solgt en iPad for den. Størrelsen er veldig fin for hjemmebruk og spill. Kjapp på nett, men sammenlignet med min iPhone 5, henger den litt etter. Dersom du jailbreaker iPad-en din vil den være bedre enn Nexus 7 etter min mening. Med programmer som Movie Box og det som ligger på Cydia er valget enkelt etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett?

 

Har selv hatt iPad før jeg i høst kjøpte meg Nexus 7. Det har jeg overhodet ikke angret på. Størrelsen på Nexus 7 er imo helt perfekt, rett mellom størrelsen på laptopen og telefonen. Litt usikker på hva du mener med rask på nett, da jeg egentlig ikke har merket noe forskjell mellom farten på nettet på de forskjellige enhetene mine. Men det vil med andre ord si at den er minst like rask som Samsung Galaxy S3.

Lenke til kommentar
Størrelsen på Nexus 7 er imo helt perfekt, rett mellom størrelsen på laptopen og telefonen.

Det er dette jeg tenker også. Jeg hadde tidligere et Asusbrett på 10,1", men det føltes for stort. Det å ligge på sofaen med dette ble bare rot, og det var for tungt og stort. Som å sitte på første rad på kino... 7" er perfekt, midt mellom 4,x" og min macbook på 13,3".

 

Lenke til kommentar

 

Satt på bussen og surfer på mobil i 45 min var for smått. Tror jeg kjøper en nexus brett og tester den orker ikke vente 4-5 mnder

Anbefaler virkelig at du prøver å jailbreake iPad-en din før du selger, eventuelt kjøper. Kjører android 4.2.2 og syns fortsatt det hakker en del og er ustabilt i forhold til iOS.

Endret av Jurge92
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...