Gå til innhold

Forskere har laget genetiske transistorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem at de nye transistorene kalles for "BIL Gates".(PS: Ikke aprilspøk)

 

Ut fra hva jeg har klart å finne ut er Gates et medlem av Bilder berg group/Illuminati som igjen leder til Area51 og ikke minst NATO som ble skapt i regi av krasjen i 1947 fra nedenstående video, NATO kom til i 1948 og ikke slik som mange tror, det var i regi av krasjen fra 1947 at NATO kom til. Disse har teknologi som er langt før kjent teknologi. De må vel ha noen rik man å navngi det etter for å ikke vekke misstanker. Teknologien er ikke nødvendig utenomjordisk, men kan være et sidesprang av backengineert greier i regi av utenomjordisk teknologi.

http://www.planetseeder.com/watch.php?mdid=4652 Videoen er ikke på noen måter redigert, dette er ekte.

 

Det kan dras på smilebåndet her inne av slikt men det er meg nå helt likegyldig, muligheten er likevel den samme.

 

Jeg sier ikke at dette er utenomjordisk teknologi for det er det ikke, de utenomjordiske bruker en helt annen teknologi som kun går på lys, dvs en transistor virker med lys, farger bestemmer om den er av eller på. Dette gjøres i en spesiell krystall stein. Piezoelektrisk krystall "stein".

 

Høres drøyt ut helt klart, men det betyr ikke at det ikke kan være slik.

 

Utenomjordisk liv kan nå bli bekreftet, da det finnes godt om bevis for det. Spesielt etter at romsonden fant bevis for en "electromagnetic highway" utenfor solsystemet vårt 8mnd etter at en starseed hadde sagt det samme, dvs 8mnd før NASA oppdaget det og det er ikke mulig å måle fra planeten vår så da er eneste svaret til det at han er fra der ute og fra en sivilisasjon som har en mye høyere utvikling en her, da det er eneste mulige svar for hvordan han vet noe som ikke er målbart fra planeten, dvs at han har reinkarnert her men er fra der ute, dvs en starseed. Det beviset som han har dratt inn ved å legge et gull egg 8mnd før det ble oppdaget er SOLID som en STEIN og er så solid at det holder i en rettssak.

 

Han vil imidlertid ikke gå i noen kjente media kanaler om dette, dvs slik som TV og aviser da man ikke vet hvilke reaksjoner det kan få.

 

http://www.huffingtonpost.com/2012/12/03/voyager-1-new-region-space-magnetic-highway-nasa_n_2231827.html

 

Dette ble forklart av han 8mnd før det fantes bevis for det. Han har i tillegg til det NASA sier gått noe dypere inn en det NASA har gjort da de ikke enda har alle dataene enda som det han har. Men han har forklart det samme og beviset for dette ligger på Nyhetsspeilet.no med datostempling, hvor mange 1000 har lest det før bevis kom og på så måte er det enorme mengder vitner som kan vitne til at datoen på Nyhetsspeilet.no er den virkelige datoen.

 

Utenfor emnet her, men det bryr jeg meg ikke om og de som ler, ler bare uansett hva som sies, og det er og blir dems problem og ikke mitt.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke glem at de nye transistorene kalles for "BIL Gates".(PS: Ikke aprilspøk)
Ut fra hva jeg har klart å finne ut er Gates et medlem av Bilder berg group/Illuminati som igjen leder til Area51 og ikke minst NATO som ble skapt i regi av krasjen i 1947 fra nedenstående video, NATO kom til i 1948 og ikke slik som mange tror, det var i regi av krasjen fra 1947 at NATO kom til. Disse har teknologi som er langt før kjent teknologi. De må vel ha noen rik man å navngi det etter for å ikke vekke misstanker. Teknologien er ikke nødvendig utenomjordisk, men kan være et sidesprang av backengineert greier i regi av utenomjordisk teknologi.http://www.planetseeder.com/watch.php?mdid=4652 Videoen er ikke på noen måter redigert, dette er ekte.Det kan dras på smilebåndet her inne av slikt men det er meg nå helt likegyldig, muligheten er likevel den samme.Jeg sier ikke at dette er utenomjordisk teknologi for det er det ikke, de utenomjordiske bruker en helt annen teknologi som kun går på lys, dvs en transistor virker med lys, farger bestemmer om den er av eller på. Dette gjøres i en spesiell krystall stein. Piezoelektrisk krystall "stein".Høres drøyt ut helt klart, men det betyr ikke at det ikke kan være slik.Utenomjordisk liv kan nå bli bekreftet, da det finnes godt om bevis for det. Spesielt etter at romsonden fant bevis for en "electromagnetic highway" utenfor solsystemet vårt 8mnd etter at en starseed hadde sagt det samme, dvs 8mnd før NASA oppdaget det og det er ikke mulig å måle fra planeten vår så da er eneste svaret til det at han er fra der ute og fra en sivilisasjon som har en mye høyere utvikling en her, da det er eneste mulige svar for hvordan han vet noe som ikke er målbart fra planeten, dvs at han har reinkarnert her men er fra der ute, dvs en starseed. Det beviset som han har dratt inn ved å legge et gull egg 8mnd før det ble oppdaget er SOLID som en STEIN og er så solid at det holder i en rettssak.Han vil imidlertid ikke gå i noen kjente media kanaler om dette, dvs slik som TV og aviser da man ikke vet hvilke reaksjoner det kan få.http://www.huffingtonpost.com/2012/12/03/voyager-1-new-region-space-magnetic-highway-nasa_n_2231827.htmlDette ble forklart av han 8mnd før det fantes bevis for det. Han har i tillegg til det NASA sier gått noe dypere inn en det NASA har gjort da de ikke enda har alle dataene enda som det han har. Men han har forklart det samme og beviset for dette ligger på Nyhetsspeilet.no med datostempling, hvor mange 1000 har lest det før bevis kom og på så måte er det enorme mengder vitner som kan vitne til at datoen på Nyhetsspeilet.no er den virkelige datoen.Utenfor emnet her, men det bryr jeg meg ikke om og de som ler, ler bare uansett hva som sies, og det er og blir dems problem og ikke mitt.

 

Beklager å måtte si det, men denne sannheten du har funnet er ren svada.

 

Jeg vet det er lang lesing, men jeg vil anbefale deg å ta en titt på denne artikkelen da det er den mest presise analysen jeg har funnet hittill av verden vi lever i:

http://www.worldtrendsresearch.com/articles/towards-a-new-worldview-a-more-complete-orientation.php

Lenke til kommentar
important issues like chemtrails, vaccines causing cholera in children, and bigfoot sightings?

 

Seriøst folkens, slutt å bit på konspirasjonsteorier. Det er pinlig å lese. Start heller en ny tråd, så kan vi gladelig motbevise samtlige av deres tullete konspirasjonsteorier

Lenke til kommentar

Om en skulle være usikker på om det er april spøk eller ikke er det vel bare å ta en kikk på kildene.

 

Jeg er den som jeg selv prater om, ville ikke si at det var meg selv da jeg synes det vil være å skryte.

 

Jeg er en starseed og har viten fra tidligere liv, ligger en del foran romfart spesielt, det er snakk om et godt hopp mellom hva jeg vet og hva nasa ikke enda vet. Forøvrig er det nok mange av dere som kommer fra andre planeter og er inkarnert her men som ikke husker enda.

 

Husker også en del om computere som funker ved hjelp av kun lys. Av og på funksjonen i en transistor gjøres ved hjelp oktaver inn i det elektromagnetiske spektrum og eller lys, dvs en farge slår den på en anen slår den av. Husker dette ble gjort i spesielle piezoelektriske krystaller, kunstige sådan. Men men samme det, dette oppdages her innen 20 år fra nå.

 

Jeg har brukt en anen terminologi en det NASA har brukt men ordenes betydning er et og det samme og det jeg beskriver er det samme/handler om det samme. Siden det jeg snakker om ikke er målbart fra hverken moder jord, månen eller mars, mm så er svaret det jeg har påstått i over 15 år, det at jeg er fra der ute, riktignok født her og reinkarnert her men er fra et annet sted der ute. husker også mitt tidligere liv i en avansert sivilisasjon som har utviklet seg så langt at man kan reise fortere en lysets hastighet og det er også derfor jeg vet dette før alle andre, jeg er godt bereist mellom solsystemer for å si det sån. Dette har jeg også skrevet om online de siste 10+ år. Og beviset for at jeg har snakket sant. http://www.nyhetsspeilet.no/2011/12/hva-er-dette-pulserende-lysobjektet-pa-himmelen/comment-page-7/#comments fin kommentarer som er gjort av meg, dvs Robert Dave Myrland og se etter "magnetisk spinnkjerringnett" av elektromagnetisk energi og sammenlign datoene med dette http://www.cosmosmagazine.com/news/voyager-discovers-magnetic-highway-edge-solar-system/

 

Jeg er forøvrig ikke den eneste starseed på jord, det er milliarder av sånne her og du som leser kan være en, ganske stor sikkerhet for det.

 

Når det gjeder det med NATO, 1947, mm så er det ikke dermed sagt at jeg kjenner den fulle sannhet og jeg kan ha feil. Så om noen oppfatter det som sprøyt så kan de som vet bedre korrigere meg. Om det er sprøyt eller ikke ligger også i en persons virkelighetsoppfatning så det varierer veldig fra person til person hva som er og ikke er sprøyt. Uansett jeg driter rett å slett i andres virkelighetsoppfatninger og det samme når det gjelder å poste info her utenfor hovedpoenget.

 

Med alt dette sagt så signerer jeg ut av hw for en god stund da jeg er på reisefot i Manila, Philippines, Adios!

Lenke til kommentar
important issues like chemtrails, vaccines causing cholera in children, and bigfoot sightings?
Seriøst folkens, slutt å bit på konspirasjonsteorier. Det er pinlig å lese. Start heller en ny tråd, så kan vi gladelig motbevise samtlige av deres tullete konspirasjonsteorier

 

Konspirasjonsteorier? Har bare noen kritiske misstanker og det er alt. Man må ha lov å være kritisk til div greier uten å måtte bli stemplet som en konspirasjons teoretiker. bla bla vel du om det. Nå har jeg ikke tid til mere her inne, adios!

Lenke til kommentar

Konspirasjonsteorier? Har bare noen kritiske misstanker og det er alt. Man må ha lov å være kritisk til div greier uten å måtte bli stemplet som en konspirasjons teoretiker. bla bla vel du om det. Nå har jeg ikke tid til mere her inne, adios!

Kritiske mistanker? Du sier jo selv du er reinkarnert fra et tidligere liv i en annen del av universet. Det er ikke en kritisk mistanke, det er en rimelig heftig påstand som krever en rimelig heftig bevisføring.

Jeg er en starseed og har viten fra tidligere liv, ligger en del foran romfart spesielt, det er snakk om et godt hopp mellom hva jeg vet og hva nasa ikke enda vet. Forøvrig er det nok mange av dere som kommer fra andre planeter og er inkarnert her men som ikke husker enda.

Hvis du vet så mye som NASA ikke vet, hvorfor lanserer du da ikke en vitenskapelig hypotese som NASA og lignende kan etterprøve og få bekreftet som en vitenskapelig teori? Hvorfor er du ikke med og fremmer vår vitenskap med det du tilsynelatende kan?

Husker også en del om computere som funker ved hjelp av kun lys. Av og på funksjonen i en transistor gjøres ved hjelp oktaver inn i det elektromagnetiske spektrum og eller lys, dvs en farge slår den på en anen slår den av. Husker dette ble gjort i spesielle piezoelektriske krystaller, kunstige sådan. Men men samme det, dette oppdages her innen 20 år fra nå.

Er jo litt merkelig at en datamaskin styres av lys, som du sier. Hvorfor ikke radiobølger? Eller mikrobølger? Det er jo bare et annet spekter av lysbølgene. Det synlige lyset som vi ser, og som du refererer til, er en knøttliten del av hele bølgespekteret.

Elektromagnetisk spektrum

Jeg har brukt en anen terminologi en det NASA har brukt men ordenes betydning er et og det samme og det jeg beskriver er det samme/handler om det samme. Siden det jeg snakker om ikke er målbart fra hverken moder jord, månen eller mars, mm så er svaret det jeg har påstått i over 15 år, det at jeg er fra der ute, riktignok født her og reinkarnert her men er fra et annet sted der ute. husker også mitt tidligere liv i en avansert sivilisasjon som har utviklet seg så langt at man kan reise fortere en lysets hastighet og det er også derfor jeg vet dette før alle andre, jeg er godt bereist mellom solsystemer for å si det sån. Dette har jeg også skrevet om online de siste 10+ år. Og beviset for at jeg har snakket sant. http://www.nyhetsspe...age-7/#comments fin kommentarer som er gjort av meg, dvs Robert Dave Myrland og se etter "magnetisk spinnkjerringnett" av elektromagnetisk energi og sammenlign datoene med dette http://www.cosmosmag...e-solar-system/

Bevis for at du snakker sant = Nyhetsspeilet.

 

Nyhetsspeilet er det absolutt ingen som tar seriøst. Det har gang på gang blitt tatt i å lyve, manipulere og rett og slett bedra folk i det de skriver. Det er konspirasjonsteori side opp og side ned.

Hva med "Enden er nær"-artikkelen? Eller "Yeti"-pratet? Eller at de referer til "Ancient Aliens" som en faktabasert dokumentar?

Nyhetsspeilet har null troverdighet. Rett og slett fordi ingenting som skrives der har tilknytning til virkeligheten.

Med alt dette sagt så signerer jeg ut av hw for en god stund da jeg er på reisefot i Manila, Philippines, Adios!

God tur. Ikke bli tatt av flyvenda talerkner.

Lenke til kommentar
Er jo litt merkelig at en datamaskin styres av lys, som du sier. Hvorfor ikke radiobølger? Eller mikrobølger? Det er jo bare et annet spekter av lysbølgene. Det synlige lyset som vi ser, og som du refererer til, er en knøttliten del av hele bølgespekteret.

Elektromagnetisk spektrum

Ja, interessant tanke.. Hvorfor i alle dager må det være lys i det hele tatt? Er det fordi at dette er det raskeste vi vet om? Derfor tar disse "fruitcakes"ene det som at da må det være den hellige gral?

Det som VIRKELIG hadde imponert meg var om han klarte å stottre frem noe innenfor kvantemekanikken, i.e. parede fotoner/elektroner? http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_entanglement

 

Dette er jo potensielt evig mye raskere enn å "manuelt" switche farger på et lys..

 

Eller hvorfor prater han om farger for den saks skyld, hvorfor ikke bare brette det ut som det er; frekvens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...