Gå til innhold

Sniktitt: Saints Row 4 (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser lovende ut. Storkoste meg med 3-eren cirka 30 timer, var lei på slutten da oppdragene var ferdig.

Må vel pløye gjennom 2-eren før den siste utgivelsen kommer ut da.

Kanskje mulig å ferdigstille et spill uten at det går 3 år fra traileren slippes også? (hint Rockstar).

Lenke til kommentar

Mesh, jeg er ikke bekymret. Saint's Row må tas for det vanviddet det er. Jeg lo så jeg nesten gjorde i buksa ved flere anledninger. Det er ingen spill som sier, "Her er bilene og våpnene; kjør på," slik som Saint's Row. Jada, det er ikke polert slik som andre AAA spill, men det kommer av sandkassen. AI i sandkassespill har alltid vært et problem. Dessuten er lilla kjempedildoer hysterisk morsomme våpen.

Lenke til kommentar

Er i prinsippet enig i at jo mer frihet jo bedre i sandkassespill, og derfor har spill som Crackdown, Saint's 2, Just Cause 2, Minecraft osv. en stor stjerne i boka mi, men det ble for drøyt i Saint's Row 3. Man fikk liksom nesten ikke muligheten til å roe det ned hvis man ville. Var bare fullt kjør med dildoer, drittkanoner, helikoptre, fem tusen fiender med roid rage og evig ammo og alt mulig leven. Gøy i små doser, men forferdelig slitsomt i lengden, og det er nesten som om spillet tror at det er gøy å bare slenge sykere og sykere ting etter deg, istedenfor at du selv står for din egen moro. Just Cause 2 og Minecraft er eksempler på spill som i aller høyeste grad er så gøy som du selv gjør det, men du får verktøyene du trenger for å få det til.

 

Saint's Row 2 var totalt anarki, men det hadde fortsatt en liten tånegl innenfor noe som kan fattes som virkelighet, og utviklerne klarte på mirakuløst vis å regulere tempoet på en fantastisk måte.

Endret av Stonemeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan aldri få nok av denne serien, aliens blir jo bare konge da! Likte DLCene oppdragene der med filmkamera :D det var jo bare mer epic!

 

Gleder meg som en liten unge igjen, GTA serien er litt for realisme for meg men Saint's Row blir jo alt bra! Gleder meg alt til femeren :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Forventet en haug med negative kommentarer...Altså, Saints Row har alltid vært sykt. Men aliens? Det jeg likte med Saints var litt realistisk blandet med litt sykt! Jeg tror rett og slett at Saints ikke lenger er Saints, men men, vi har jo alltids Rockstar..Eller?

 

Akkurat det jeg føler.

Har jo ikke prøvd IV enda, men utifra det jeg så fra E3 og div. gameplay er at det går såpass langt bort fra røttene at det blir helt og holdent forferdelig.

Men helt sikkert morsomt for de som nyter Fracture, Infamous 1\2 o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...