Gå til innhold

Test: Tromsø Pad 9.7 Life


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dere tester skjermstørrelsen med en app som kun måler området den selv tar. om dere snur brettet og starter appen mister den pixsler fra den andre siden. men det finnes vell ikke tvil om at dette faktisk er en import fra en annen kinesisk produsent. jeg ville i tillegg testet hvilket språk tableten får om du kjører factory data reset. jeg tør nesten vedde på at den blir kinesisk

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Anbefaler de som er interessert å google tpad, nokitrade, insentivia. Det er utrolig hvor mye rart disse guttene strør om seg av rariteter og uttrykk. Det er ingen tvil om de har et sterkt ønske om å være grundere, men de har nok enda en vei å gå. På meg virker det som om de har tatt den "lette veien" ved å gå OEM og klistre på sin egen logo. Feilen de gjorde er at de undervurderte folks behov for å avsløre feilaktigheter og løgn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere hadde testet mikrofon og wifi mer grundig, siden disse Tromsø-gutta mener at de har forbedret plasseringen av disse elementene.

 

Er det virkelig plassering av mikrofon (og kvalitet) og wifi som er avgjørende til et nettbrett?

 

Jeg klarer ikke å lese T-pad uten å tenke T-bag (ing --> Teabagging). Mulig det er meg, men synes de burde satt et annet navn på den :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig plassering av mikrofon (og kvalitet) og wifi som er avgjørende til et nettbrett?

Hva mener du? Selvsagt er det viktig at wifi fungerer tilfredsstillende på et nettbrett, spesielt når det ikke har støtte for 3G. Det er ganske avgjørende ja.

 

Men hovedpoenget var jo at disse "gründerne" mener at de har forbedret plasseringen av mic og wifi, og da hadde det vært interessant og funnet ut om dette virkelig hadde noe for seg, eller om det kanskje hadde vært bedre om de ble værende der de i utgangspunktet var. Eller er hele forklaringen en løgn, at både mic og wifi sitter på samme sted som alle andre Kina-modeller. Jeg synes det hadde vært interessant å få vite mer om dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Skulle ønske dere hadde testet mikrofon og wifi mer grundig, siden disse Tromsø-gutta mener at de har forbedret plasseringen av disse elementene.
Er det virkelig plassering av mikrofon (og kvalitet) og wifi som er avgjørende til et nettbrett?Jeg klarer ikke å lese T-pad uten å tenke T-bag (ing --> Teabagging). Mulig det er meg, men synes de burde satt et annet navn på den :D

 

Jeg tenkte prison break

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da vanlig praksis for kinesiske produsenter å kopiere produktene de får i oppdrag å produsere. Like vanlig som å jukse unner penger, bruke billigere komponenter en avgjort osv. De burde har valgt Taiwan som produksjons sted heller

 

joda, det er nok riktig. men at de skulle kopiere et design, som allerede eksisterte, fra noen studenter, som ennå ikke var lansert? NEI. det er så alt for tydelig at de har plukket fra hylla og brandet det. At de påstår at de har forbedret funksjonaliteten ved å flytte mic og wi-fi sier jo bare sitt om hvor fullstendig bak mål de er. Jeg mistenker at omplasseringen handler om at den ene av disse to mener å ha spesialkunnskap på området. Det i seg selv er nokså morsomt.

Lenke til kommentar

Det er da vanlig praksis for kinesiske produsenter å kopiere produktene de får i oppdrag å produsere. Like vanlig som å jukse unner penger, bruke billigere komponenter en avgjort osv. De burde har valgt Taiwan som produksjons sted heller

 

Taiwan produserte sikkert ikke noe som var billig nok for dem å brande. Les igjennom historikken bak hele saken inne på diskusjonsforumet, det virker som om du faktisk tror de har designet og produsert dette produktet 100% selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...