Gå til innhold

Reisebrev: GDC, dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er morsomt å følge med på disse reisebrevene, men hvor ble det av matbilder denne gangen? :p

Fint du tar opp et viktig tema også selv om disse reisebrevene er mest fokusert på morsomme hendelser og folk.

Selv blir jeg ikke så veldig provosert over hvordan kvinner blir fremstilt i spill (kanskje fordi jeg foretrekker å spille som mann uansett der jeg har valget), men jeg blir veldig provosert over hvordan kvinner blir møtt i forskjellige sammenhenger.

Dagens pris går til en (på et helt annet forum) som skrev at kvinner velger å bli voldtatt når vi går med utfordrende klær (uten å spesifisere hva som er utfordrende). Tydeligivs skal vi holde oss inne på kjøkkenet for å hindre slikt. Det er mange drittsekker ute på nettet, og det har vært en del diskusjoner i diverse aviser om hvordan kvinner blr møtt når vi våger å åpne munnen.

Heldigvis blir det mer fokus på det etter hvert så folk forhåpentligvis skjerper seg.

 

Jeg har et litt annet synspunkt på respekt enn folk flest dog. Respekt er noe man gjør seg fortjent til i mine øyne. Men alle menn, kvinner og barn man møter fortjener å bli behandlet som likeverdige mennesker (selv de man ikke liker).

 

Uansett, får lyst til å dra til San Francisco selv. Men for nå får jeg være fornøyd med påskesol på fjellet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...