Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Fire melk, et brød og en PC-takk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, mye negativt ute å går, selv mener jeg at slikt utstyr for 8500 er veldig seint å komme med, ikke særlig konk.dyktig dette nå, og iallefall ikke for "oss" som setter sammen stasjHet selv. :lol:

 

, men når det er sagt, så ville vel bare dumme folk kjøpt fra dyrere (mer enn 100kr) plasser dersom det faktisk var/ble konk.dyktig...... mener jeg :yes:

 

"lykke til rema1k, håper bare ikke det går utover "når" man finner ut at dette ikke var helt det store, og rema1k taper på dette.

 

(jeg har ikke skjekket om jeg en plass kan kjøpe "samme" maskin billigere, men.... som "bygger" er jeg ganske sikker på at jeg vil kunne ende opp med bedre/billigere)

Lenke til kommentar

høres dumt ut ja. synes det. tror de gjør det bare for å få oppmerksomhet, prisen ser bra ut, men hva med skjermen? den stod ikke der. å det stod gennerelt dårlig info om hva som var i maskina. men de som kjøper de pc`ene der har ikke særlig peil, gamle 70-80 åringer som ikke har sett en pc før. å hvem pokker går på rema med 15.000 kr på seg da? ikke mange det nei. nei for all del folkens, hold dere unna dere som kan å bygge pc, det kommer iallefall jeg til å gjøre. holde meg unna altså. ligger forresten en rema butikk like ved der jeg bor så måååååååå vel ta meg en titt.

Lenke til kommentar

Har vært litt i tyskland, og der selger de medion pcer i vanlige dagligvareforetninger. Både laptoper og stasjonære. Disse er gode nok for den jevne forbruker. Medion holder også en fornuftig prislinje.

 

Hva jeg vil trekke fram som minus er at ofte er disse bundlet med masse programmer - unødig kostnad :-)

 

Jeg synes dette tiltaket er helt utmerket. Gi litt konkurranse inn på markede. Det tjener bare vi forbrukere på. :D

Lenke til kommentar

jeg personlig jobber på rema 1000 , og vi har fått inn rundt 3 slike pc'er.. (tror da dette er riktig?) De er IKKE satt ut i butikken.. enda..

 

På lappen stod det de samme specs'ene som i artikkelen, bortsett fra at det var et GeForce FX 5200-kort, og ikke et FX 5600.. mulig det er to forskjellige pc'er, men resten av specs'ene stemte..

 

Jeg løftet på en av pc'ene og fant ut at de var svært lette, det kan vel ikke være aluminium? :shrug: De var i hvetfall ikke så digre (ca Lian Li midium tower str.).

 

Jeg fikk dessverre ikke åpne noen av pc'ene, men hvis jeg får, skal jeg si i fra om det er noe ekstra man trenger å vite om det..

 

--alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...