Gå til innhold

Chess-direktør blir Telenor-kunde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare få si at jeg misliker hvordan selskaper overkjører den individuelle arbeidstakerens behov og ønsker med avtaler som omfatter alle ansatte. Spesiell funksjonalitet som sentralbordfunksjon, felles regning, samkjøring med livelink eller lignende burde vært kompatibelt på kryss av leverandører sånn at det ikke sparker ben på sunn og fri konkurranse.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med artikkelen... Han er jo ikke chess markedsdirektør lengre...

Er det så fælt for ham å få et simkort med telenor dekning fra selskapet han nå jobber i, så får han da beholde sitt game nummer hos Chess også om han vil...

 

Skriv en artikkel om meg også da, firmaet jeg jobber i bruker også telenor......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skriv en artikkel om meg også da, firmaet jeg jobber i bruker også telenor......

 

Saken er vel at han har vært med Chess hele veien. Var du med Jarle og Idar og han siste med å starte Chess? Da er det mulig mobilen er interessert i en sak...

 

Synes ikke det er noe problem at selskaper "tvinger" folk over på andre operatører (dog visse tjenester burde fungert på kryss av som Simen sier). Det er mulig å ha privattelefon også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...