Gå til innhold

Sniktitt: StarDrive (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal definitivt ha dette på et tidspunkt!

 

Edit:

Ooooooh! Så på det ene skjermbildet i artikkelen at man faktisk får spille i vårt eget solsystem med våre kjente og kjære planeter. Det er et pluss for innlevelsen for meg ihvertfall! Har savnet det i lignende spill.

 

Da må jeg ha det NÅ med en gang isåfall! :D

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Nei, TB finnes knapt i disse dager. Endless Space er det eneste jeg kommer på. Det er i likhet med Stardrive gitt ut av Iceberg.

Iceberg vil imidlertid gi ut en ny turnbasert space-4X ved navn Horizon, som virker lovende så langt.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg mye større glede av Galactic Civilizations II enn av Endless Space. Spørs hva du er ute etter. De er ganske forskjellige.

 

Pro tip: Kjøp begge :D

 

EDIT: Nå har du sikkert GalCiv2 fra før av, men lar anbefalingen stå for de som ikke kjenner spillet.

Det skal også sies at det har kommet flere gratis DLCs til ES som sikkert gir spillet mer karakter og dybde, det eneste jeg savnet i ES. Har ikke fått testet disse enda.

Endret av MDD
Lenke til kommentar

Ah, fine saker. Skal innrømme at jeg er litt fanboy når det kommer til GalCiv. :-)

Passer på å nevne det titt og ofte.

 

Mitt store håp er at MoO2 kommer i HD-versjon en gang i tid. Inntil da er nok ES det spillet som ligger nærmest når det kommer til gameplay.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så noen som har forsøkt seg på Stardrive?

 

Noen som vet om man får artifacts automatisk om man finner de på planeter eller må man først drepe fiendene som dukker opp?

 

Og hvordan vet jeg at jeg får effektene artifacts gir? Er det mulig å se dette et sted?

 

Fant denne:

post-56355-0-21362100-1367064377_thumb.jpg

De drepte fyren min her. Betyr det at jeg må vende tilbake for å drepe de for å få artifacten?

 

Edit:

Fant sånn halvveis ut av det. Man ser det i Diplomacy. Men jeg sliter med å finne ut av om jeg faktisk fikk en annen sak jeg fant siden fyren døde.

 

Veldig engasjerende spill så langt. Men jeg var muligens litt vel heldig i starten som fant to ancient torpedo cruisers på to planeter. Men jeg satset sterkt på å sende ut scouts da for å finne slike skatter tidelig i spillet.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...