Gå til innhold

Double Fine avslører Kickstarter-spillet sitt (Android, iPad, Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som backer var alt dette gammelt nytt for meg, med unntak av navnet på spillet :)

 

Reisen jeg har fått oppleve til nå sammen med Schafer og gjengen via Two Player Productions løpende dokumentar har vært regelrett fascinerende. De episodene som har vært til nå viser at spillutvikling er både spennende, konfliktfylt og skummelt. Såvidt jeg vet er det fortsatt mulig å backe prosjektet å få tilgang til videoene og spillet når det kommer ut.

 

Synes også spillet ser lovende ut. Virkelig imponerende at Schafer klarte å plukke denne ideen ut av intet så raskt som han gjorde, og under et så heftig press.

Lenke til kommentar

Som backer var alt dette gammelt nytt for meg, med unntak av navnet på spillet :)Reisen jeg har fått oppleve til nå sammen med Schafer og gjengen via Two Player Productions løpende dokumentar har vært regelrett fascinerende. De episodene som har vært til nå viser at spillutvikling er både spennende, konfliktfylt og skummelt. Såvidt jeg vet er det fortsatt mulig å backe prosjektet å få tilgang til videoene og spillet når det kommer ut.Synes også spillet ser lovende ut. Virkelig imponerende at Schafer klarte å plukke denne ideen ut av intet så raskt som han gjorde, og under et så heftig press.

 

Trodde faktisk at det var for sent å backe. Gjett om jeg må ta meg en tur til DoubleFine sine nettsider og backe omgående.:)

Lenke til kommentar

www.gametrailers.com/videos/r2l7om/broken-age-the-reveal---part-1

 

En første liten sniktitt her. (Fikke ikke til å hotlinke videoen, så copy/paste inn i nettleseren) Han anmelderen fra Game Informer bekrefter vel i grunn alle mine fordommer om anmeldere. Null innsikt i sjangeren, og er der vel mest for gratis lunsj.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

www.gametrailers.com/videos/r2l7om/broken-age-the-reveal---part-1En første liten sniktitt her. (Fikke ikke til å hotlinke videoen, så copy/paste inn i nettleseren) Han anmelderen fra Game Informer bekrefter vel i grunn alle mine fordommer om anmeldere. Null innsikt i sjangeren, og er der vel mest for gratis lunsj.

 

Dummeste jeg noen gang har hørt. Har selv vært frilansjournalist, og jeg kan love deg at det finnes langt bedre yrkesvalg enn spillskribent hvis det er penger du har lyst på.

 

Har ikke sett videon, men siden journalisten du snakker om er fra Game Informer, vil jeg anta det er Andy McNamara. Han er blant en av verdens mest annerkjente spillskribenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...