Gå til innhold

Dette er Corsairs nye mekaniske spilltastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, farga LED-lys er så stygt. Nei, jeg holder meg nok til mitt Ducky SHINE2 med hvite LEDs.

 

Dog det viktigste er at de leverer de kun med de kjipe MX RED-tastene. Savner at det ikke er flere som har MX Clear, som er desidert de beste bryterne for mitt bruk. Noe Ducky SHINE2 kan bli levert med, og ja, som jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Corsair sine tastatur, men jeg har brukt 2 andre mekaniske.. har en Qpad Q 85 eller hva den nå heter med cherry red, de er konge. lette og fine, funker veldig fint for meg. Hadde Cherry Black før og det tok knekken på meg, fikk faktisk store problemer etter kort tid. Men det beste er jo å prøve å se hva du liker. Er du tung på labben er det bare å kjøpe på med noe annet enn rødt ;)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg også hvite LED hvis jeg skulle hatt et nytt tastatur.

 

Og jeg må bare spørre, er 45 gram lite?

 

1. Logitech G710+, har MX Brown og hvitt baklys (utover det er det vel bare custom-tastedyr fra USA som er tilgjengelig).

 

2. Dette er kanskje en smakssak, men jeg hadde en periode Steelseries 7G med MX Black - 60g (40g-80g overall) - og etter en lengre skrivesesjon så hadde jeg rettogslett vondt i fingertuppene. Bare det å skulle holde nede en knapp i lengre tid (f.eks. W i enkelte FPS-spill) ble etterhvert ubehagelig tungt. Jeg kan ikke anbefale MX Black - unntatt kanskje til

.

Er man heller brutal mot tastaturet sitt på daglig basis, kan nok MX Black være å vurdere.

 

Les her om de forskjellige Cherry-variantene (+++):

http://www.overclock...-keyboard-guide

Endret av Paladin@LANur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hvorfor kan de ikke lage en trådløs versjon for de som ønsker det. jeg er ikke så fanatisk at jeg må ha kabler på mus og tastatur.

 

er det noen som vet om et tastatur som er trådløst, har en god håndledsstøtte og ikke er alt for glorete?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Jeg liker at "tastatur-verden" beveges på lik linje som mote, før hadde alle som en mekaniske taster. Jeg kan banne på at flesteparten av datafolk født før 95' hadde «KeyTronic»-tastatur - som fungerte som en gud, etter dette gikk vi igjennom en periode med masse møkkatastaur, og det ble populært med lave taster.

 

Brått så er vi tilbake til mekansike tastatur, er vi klare for en ny revolusjon med møkkatastatur?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...