Gå til innhold

Google-klokken kan komme i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sont? Hvis du snakker om Sony ville jeg tenkt meg om to ganger. Kjøpte den første smarte klokka til Sony. Verste produktet jeg noen gang har vært borte i. Oppdateringene til Sony, både programvare og bios gjorde ikke saken noe bedre. Selv ikke ulike tweake programmer fra play store gjorde saken noe bedre.

 

Måtte vært bedre å koble klokka og mobilen via trådløst nett, enten de kobler seg opp mot samme nett eller en ad-hoc løsning. I og med at produsenten har ulike implementasjoner av bluetooth stacken er jo bare med på å gjøre det enda vanskeligere å lage produkter som er kompatible nok.

Lenke til kommentar

Sont? Hvis du snakker om Sony ville jeg tenkt meg om to ganger. Kjøpte den første smarte klokka til Sony. Verste produktet jeg noen gang har vært borte i. Oppdateringene til Sony, både programvare og bios gjorde ikke saken noe bedre. Selv ikke ulike tweake programmer fra play store gjorde saken noe bedre. Måtte vært bedre å koble klokka og mobilen via trådløst nett, enten de kobler seg opp mot samme nett eller en ad-hoc løsning. I og med at produsenten har ulike implementasjoner av bluetooth stacken er jo bare med på å gjøre det enda vanskeligere å lage produkter som er kompatible nok.

 

Sony SmartWatch er bra, LiveView var et bomkjøp som du også har oppdaget.

Lenke til kommentar

Måtte vært bedre å koble klokka og mobilen via trådløst nett, enten de kobler seg opp mot samme nett eller en ad-hoc løsning. I og med at produsenten har ulike implementasjoner av bluetooth stacken er jo bare med på å gjøre det enda vanskeligere å lage produkter som er kompatible nok.

 

Går du aldri ut av huset? :p

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...