Gå til innhold

Lover enklere utskrifter fra mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det langt i fra alle som har tilgang til en nettverkskriver og ennå færre som har tilgang til en av riktig type så dette vil nok bare være nyttig for en brøkdel av telefonbrukerne. De fleste som får muligheten har nok vanlig kopipapir i skriveren sånn at utskriftkvaliteten blir ganske begrenset.

 

Personlig foretrekker jeg å overføre bilder for etterbehandling på PC og utskrift på skikkelig fotopapir enten hjemme eller hos en forhandler. Hvis jeg skulle droppet PCen som mellomledd ville jeg nok valgt en nettskriver hos en av de proffe leverandørene som leverer på skikkelig fotopapir og sender i posten.

Lenke til kommentar

Nå er det langt i fra alle som har tilgang til en nettverkskriver og ennå færre som har tilgang til en av riktig type så dette vil nok bare være nyttig for en brøkdel av telefonbrukerne. De fleste som får muligheten har nok vanlig kopipapir i skriveren sånn at utskriftkvaliteten blir ganske begrenset.Personlig foretrekker jeg å overføre bilder for etterbehandling på PC og utskrift på skikkelig fotopapir enten hjemme eller hos en forhandler. Hvis jeg skulle droppet PCen som mellomledd ville jeg nok valgt en nettskriver hos en av de proffe leverandørene som leverer på skikkelig fotopapir og sender i posten.

 

Kanskje dette er tenkt til bedrifter ? Er jo ett bedriftsrelatert bilde i artikkelen såvidt jeg kan tolke det ?

Fremdeles haugevis med folk i bedriftsverden som sier: "nei dessverre har ikke lest mailen fra deg ennå, har ikke fått printet den ut" :)

For disse vil jo dette være en flott feature når de får seg smartphone med e-post på.

For de fleste bedrifter er jo utskrift av bilder underordnet, og i den grad de skal ha de ut så er de fornøyd med kvaliteten på vanlig kopi-papir.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...