Gå til innhold

Final Fantasy X-duo til PS3 og Vita (PS3, Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOLY FUCKIDILLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

derfor de brukte så lang tid, blir bare Vita når det kommer ut,

 

FF X for et helt spill, FF X-2 for perfeksjonert slåsskamp pluss J-pop sanger . CANT WAIT!!!!!!!!!!

 

Visst FF 13 Versus kommer og i E3 dør jeg

Lenke til kommentar

Jeg syns X-2 var helt ok. Selv om det på en måte drepte Yuna-karakteren litt ved å ved et knips forandre hele personligheten hennes totalt. Men spillet i seg selv koste jeg meg med, Lenge siden jeg har spillt det også (både det og FF X), så jeg gleder meg veldig til å ta fatt på en ny runde. :)

Lenke til kommentar

Digg, dette var mitt første FF og fortsatt min favoritt i serien.

Det var første gang noen tok steget over til mer eller mindre fullstendig voice acting (på godt og vondt), og det siste "sanne" Final Fantasy i mine øyne.

Dog, Blitzball kunne jeg klart meg uten, eller i det minste bedre kamera =P

 

Jobber meg for tiden igjennom det, der jeg har samtilige save spots fordelt over 2 memorycards, men ser grafikken begyner å dra på åra. Blir digg med HD ^.^

Er glad de valgte dette, selv om 9, 6 eller 7 hadde også vært fint, der 9'ern ser helt jævlig ut på 42" =/

Lenke til kommentar

At de benytter seg av Int-utgavene burde vært tatt for gitt, men at X2 kommer på kjøpet er en gøy overraskelse. Hadde ikke store forhåpninger, men spillet vant hjertet mitt litt før halvveis inn. Men jeg lurer på hvordan de gjør det med stemmesporene i Last Mission i den engelske utgaven. Går de bare for japansk, leier de inn skuespillerne igjen etter alle disse årene, eller gir de bare beng i hele den driten?

Lenke til kommentar

Final Fantasy 10 er et fantastisk spill!

 

Fordi?

 

I mine øyne er det et middelmådig spill med fjollete historie, dårlig "voice acting" og tullete karakterer,

og det fortjente langt ifra den hypen det fikk ved lansering og den hypen det forsatt har i dag.

Til og med noe så elementært som et åpent verdenskart fikk vi ikke i FFX, til tross for at det har vært med i omtrent samtlige Final Fantasy-spill til 10-eren kom.

 

Jeg har spilt Final Fantasy siden 4-eren kom, og det er rett og slett latterlig hvordan Square Enix har klart å rævkjøre en serie med relativt høyt nivå på den måten her.

 

Alvorlig talt, ta en titt på FF6 og FF7, eller til og med FF9 for den saks skyld så skjønner du hva denne serien her har bydd på før, og hva det har blitt nå.

 

Men for all all del, hvis du synes det er bra så kos deg med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Final Fantasy 10 er et fantastisk spill!

 

Da er du ikke alene om det. :)

 

Fordi?

I mine øyne er det et middelmådig spill med fjollete historie, dårlig "voice acting" og tullete karakterer,

og det fortjente langt ifra den hypen det fikk ved lansering og den hypen det forsatt har i dag.

Til og med noe så elementært som et åpent verdenskart fikk vi ikke i FFX, til tross for at det har vært med i omtrent samtlige Final Fantasy-spill til 10-eren kom.

Jeg har spilt Final Fantasy siden 4-eren kom, og det er rett og slett latterlig hvordan Square Enix har klart å rævkjøre en serie med relativt høyt nivå på den måten her.

Alvorlig talt, ta en titt på FF6 og FF7, eller til og med FF9 for den saks skyld så skjønner du hva denne serien her har bydd på før, og hva det har blitt nå.

Men for all all del, hvis du synes det er bra så kos deg med det.

 

Nå har jo ikke jeg spilt noen av spillene før FF10 men jeg fant spillet utrolig bra, kanskje et av de beste bl.a mange RPG'er jeg har spilt! Dette spillet har bydd på mye, muligens du bare ikke ser det?

Og når vi er innom "voice actingen" så burde du ta til deg at dette er jo trossalt laget i 2001 og det første FF-spillet i serien med "voice acting" om jeg ikke tar feil. Når du skriver at karakterene var tullete, på hvilken måte? Du får ha din mening, smak og behag sier jeg bare da.

 

Rævkjørt serien? Fytti, forstår ikke hvordan spillet har klart seg så bra da samt. solgt til platinum? Det har til og med fått menn til å gråte etter dem rundet spillet.

Kun episke og gode RPG'er klarer å få til noe slikt, dette klarte det!

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...