Gå til innhold

Får vi et gjensyn med Strider? (Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig virkelig Capcom gir ut Strider 3, jeg er en utrolig stor fan av denne spill serien. Når orginalen kom ut i 1989 på arcade var jeg helt opphengt i dette spillet, jeg var da bare en guttunge men spillet var både grafisk og spillmessig lysår foran andre spill på dette tidspunktet. Til denne dag synes jeg fortsatt at det første Strider holder seg veldig godt på alle måter, det sier litt om kvaliteten på spillet. Musikken må også nevnes spesielt fra level 2 "Siberia", soundtracken der er helt magisk og uforglemmelig. 10 år senere ga Capcom ut oppfølgeren, spillet var bra men matchet ikke forgjengeren på noen måte. Det har vært snakket mye om Strider 3 i flere år men Capcom har aldri annonsert at noe skal komme. Personlig er jeg glad for at Grin sin versjon aldri så lyset, at Cacpom skrapet den versjonen skjønner jeg godt med tanke på de gjorde med 3d versjonen av Bionic Commando! Uansett en etterlengtet tittel som som mange venter på! Bare Capcom kunne ha hentet tilbake Kouichi Yotsui som lagde det orginale Strider samt Junko Tamiya til å lage musikken, da blir dette et ekte mesterverk!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...