Gå til innhold

Lunken mottakelse for Galaxy S4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er mobilmarkedet kommet dit PC-markedet var for noen år tilbake. Alt blir bare større og kraftigere, uten at det gir noen "Wow"-faktor i det hele tatt. Proprietær løsning for å stoppe videoavspilling når du flytter øynene bort? Big whoop. Høres mest irriterende ut.

 

Min neste telefon blir nok ikke en Android, men heller en Blackberry eller Ubuntu-sak.

 

Det er kun Sony som har bragt noe kult på banen med sin vanntette telefon i senere tid. Alt annet er bare svada..

 

Derfor kommer jeg til å beholde min S2 enda en god stund til. Det er -ingen- grunn til å oppgradere pdd.

Lenke til kommentar
Derfor kommer jeg til å beholde min S2 enda en god stund til. Det er -ingen- grunn til å oppgradere pdd.
Enig. Jeg kommer nok til å gå for S2 eller S3 som min neste telefon. Får se hva jeg har råd til.

 

Nå som S2 har fått siste oppdatering har den også mye av de samme funksjonene fra S3 samt det nye grensesnittet.

Det som skiller S3 og S2 mest nå er vel skjermoppløsning og hardware. Mye av det samme på software siden ;)

Lenke til kommentar

Nå er mobilmarkedet kommet dit PC-markedet var for noen år tilbake. Alt blir bare større og kraftigere, uten at det gir noen "Wow"-faktor i det hele tatt.

 

Min neste telefon blir nok ikke en Android, men heller en Blackberry eller Ubuntu-sak.

 

Det er kun Sony som har bragt noe kult på banen med sin vanntette telefon i senere tid. Alt annet er bare svada..

Her syns jeg du er urimelig. Selvfølgelig stagnerer wow-faktoren, men allikevel synes jeg Samsung er veldig flinke til å utvikle funksjonalitet som man kan trenge, uten å ha tenkt over det. Samsung lager mye spennende teknologi som gjør at vi slipper ett eller to klikk. Den samme utviklingen har vi ikke sett i PC-markedet i det siste tiåret. Der er det vel først og fremst Apple som har kommet med noen ideer i ny og ne med nye bærbare maskiner. Det er mulig dette endrer seg nå, men hittil har OS'ene og hardware standardene vært en slags milepæl-innovasjonsbrems. Men jeg klager ikke over det. Det blir billig iallefall.

 

Proprietær løsning for å stoppe videoavspilling når du flytter øynene bort? Big whoop. Høres mest irriterende ut.

Jeg forstår ikke hvorfor du kategoriserer dette som proprietært. Tenker du i forhold til standardiseringen i stasjonære datamaskiner, eller i forhold til andre produsenter av mobiltelefoner. Ingen av produsentene standardiserer eller deler noe særlig med hverandre. Men de som kjøper denne telefonen går ikke nødvendigvis glipp av noe.

 

Enig. Jeg kommer nok til å gå for S2 eller S3 som min neste telefon. Får se hva jeg har råd til.

Jeg har en S2. Jeg er veldig fornøyd med den fortsatt, og føler at jeg ikke går glipp av noe i dag. Jeg vet derimot, ikke om jeg hadde vært villig til å kjøpe den i dag. Det er litt kjedelig å ende opp med nesten 2 års teknologiforsprang. Da ville jeg lettere angret kjøpet (kommer an på hvor dyrt da).

Endret av Coneunofax
Lenke til kommentar

Jeg har en S2. Jeg er veldig fornøyd med den fortsatt, og føler at jeg ikke går glipp av noe i dag. Jeg vet derimot, ikke om jeg hadde vært villig til å kjøpe den i dag. Det er litt kjedelig å ende opp med nesten 2 års teknologiforsprang. Da ville jeg lettere angret kjøpet (kommer an på hvor dyrt da).

 

Samme tenker jeg. Men eneste grunnen til at jeg vil ha ny mobil (har en HTC Desire), er fordi den jeg har har liten lagringsplass til apper, også trenger jeg bedre kamera.

Kommer nok til å gå for S3.

Lenke til kommentar
Det er kun Sony som har bragt noe kult på banen med sin vanntette telefon i senere tid. Alt annet er bare svada..
å døppe en telefon i ett halvt glass vann å kalle den vanntett, e som å drefse en telefon med ei dunputa å kalle den støtsikker.

 

No ja, har no "døppa" min Xperia Z i meir enn eit halvt glass vatn. Tykkjer det er ein fin sak å sjå på, samt meir enn kraftig nok til mine behov. Kor mykje den tåler tore eg ikkje seie noko om, men har sett folk (på internettet) som har slengt litt på den uten at den knuste.

Lenke til kommentar

Du kan jo lese noen tester for kameraet til S2, og lese om forskjellene på HW. Så kan du måle det med hva du ser for deg at du trenger. Jeg syns designet på S2 er bedre enn de senere, spesielt med casen jeg har.

 

Kommer nok til å vurdere disse tett opp mot hverandre :)

 

HTC Desire og Galaxy S2 føler jeg er telefoner som virkelig gruste resten av konkurrentene da de kom.

Det er kun tot ting jeg savner med min tre år gamle telefon. Og det er bedre kamera, og bedre intern lagringsplass.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...