Gå til innhold

– Garrett blir meir mainstream (PS4, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det thief vi snakker om nå eller et vanlig action spill med stealth muligheter? Begynner å bli lut lei av de dårlige valga utvikere tar i dag. Hvorfor bringe thief tilbake etter så mange år, bare for å skuffe fan av serien med dette her? La thief være thief, om det ikke er bra nok så la for helvete spillerien ligge og skap noe nytt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Høres ikke helt bra ut det her, men var også negativ til det nye Tomb Raider når jeg leste det ville ha mer fokus på action, og det har blitt et utrolig bra spill.

 

Et av mine favoritt spill faktisk.

 

Så jeg holder et åpent sinn til jeg har fått prøvd spillet.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å bli dritt lei av disse oppfølgerne / remakene av gode gamle spill. De rir på bølgen av et godt navn og så gir de ut noe som skal selge til massene. Det som gjorde det orginale bra var at det introduserte noe nytt til FPS sjangeren som ikke var sett før: Snike og gjemme deg i mørket, en smart A.I og en utrolig stemning ikke sett maken til. Så kom Thief 3 da det var populært med 3rd person spill og de gikk seff bort fra 1st person og lagde det i 3rd person. Det hadde også en del irriterende bugs og animasjons feil som gjorde at jeg ikke gadd å spille det ferdig.

Og nå kommer Thief 4 og vil gjøre det om til et FPS action spill. Jeg blir kvalm

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilket action? Det er et spill om en tyv, når en tyv tyr til vold (les: action) så blir han per definisjon en "raner". Jeg blir frustrert når jeg leser at spillet er bygd rundt en ny kostyme til Garret, når den burde ha vært bygd rundt særtrekk fra tidligere spill som f.eks:

 

Garret er bare interessert i vinnings kriminalitet, heltedådene hans er en bivirkning fordi "bad guys" er i veien for noe verdifullt som han skal stjele.

 

Garret har sans for mørk humor og sarkasme tyter ut av ham så ofte som det lar seg gjøre.

 

Garret har aldri vært lojal mot fraksjonene i spillet og selv om han allierer seg med dem ved flere anledninger så ender det med at han stjeler verdifulle ting fra dem likevel.

 

Dette er ikke en type person som går rundt og kverker folk som Altair fra AC, så det blir ikke et ekte Thif spill.

 

RIP Thief.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
men vi vil huke tak i det moderne konsollpublikumet. Det blir meir action for Garrett

 

Hahahaha...Ingen tvil om at kickstarterbølgen kom i grevens tid hvertfall, vet ikke helt hva jeg hadde sett frem til av spill ellers.

 

Fatter ikke hvorfor de tror at opplegg som dette er mer innbringende enn å bare lage en ny ip. Dishonored må da ha gjort det mye bedre enn syndicate samt hva det nå enn blir til av fps versjonen til x-com.

Endret av Wrathmont
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"we want to tune down his gothic feel"fortell meg...

 

gamle garret :

ser normal ut bare med ein kappe og smiler ikkje mye...klassisk DnD theif utsjåne

 

nye garret (eller kva han komer til og heite)

svarte eyelinere,blekhud,stram lærdrakt....mer goth ein noensinne

 

når dei ikkje vet forsjellen på kva som er goth og ikkje så ser det mørkt ut

 

mer triste er at etter klippet i game informer følest det ut som han blir mainstream anti-hero som kunne vært i AC serien

 

skeptisk men skal ikkje slakte dyret før man får se det, men om dei rører at vi plutslig skal være massemorder for og klare stjele ting som alternativ så står jeg over

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Seriøst folkens!? Har dere sett spillet? Har dere prøvd spillet? Vet dere noe mer enn det som ble sagt i ett intervju? Nei? Så slutt å klag, og heller vær glad for at de faktisk lager et nytt spill i denne serien.

 

Glad for at de lager et nytt spill i serien? Hjelper svært lite når det er totalt andre utviklere som skal lage det og som tydeligvis har misforstått hva Thief dreier seg om. Det er ikke et action spill.

Lenke til kommentar

Seriøst folkens!? Har dere sett spillet? Har dere prøvd spillet? Vet dere noe mer enn det som ble sagt i ett intervju? Nei? Så slutt å klag, og heller vær glad for at de faktisk lager et nytt spill i denne serien.

 

Like glade som Duke Nukem-fans burde være over at Duke Nukem Forever endelig ble gitt ut?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Seriøst folkens!? Har dere sett spillet? Har dere prøvd spillet? Vet dere noe mer enn det som ble sagt i ett intervju? Nei? Så slutt å klag, og heller vær glad for at de faktisk lager et nytt spill i denne serien.

 

Er et typisk internett fenomen dette, nyheter som dette er som ku-gjødsel for pessimistene blant oss. Dem samler seg og hauser hverandre opp i håp om oppmerksomhet og ikke minst å få dratt andre ned i gjødselen samens med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst folkens!? Har dere sett spillet? Har dere prøvd spillet? Vet dere noe mer enn det som ble sagt i ett intervju? Nei? Så slutt å klag, og heller vær glad for at de faktisk lager et nytt spill i denne serien.

 

Akkurat like glad some når noen ENDELIG gidde ut Syndicate? Det spillet sugde så hardt. Dra hodet ditt opp av sanden og vær litt kritisk til hva som skjer.

 

At det deler navn med en gammel klassiker er ikke en garanti for at spillet blir bra og at det fortjener god omtale på forhånd.

Endret av Brawler
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er et typisk internett fenomen dette, nyheter som dette er som ku-gjødsel for pessimistene blant oss. Dem samler seg og hauser hverandre opp i håp om oppmerksomhet og ikke minst å få dratt andre ned i gjødselen samens med dem.

 

Har du sett alt de har skrevet om spillet til nå? De går bort ifra _ABSOLUTT ALT_ som gjorde Thief til Thief. Er faen meg lov å klage. Er som om FIFA plutselig skal forandre spillet så spillerne får lov til å løpe med ballen i hendene. Såklart man får reaksjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...