Gå til innhold

Se video av nye Samsung Galaxy S IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor man vil ha floating touch? for meg ser det bare tungvint ut å holde fingern et par mm utenfor skjermen for å få en forhåndsvisning.

 

Smart pause funkskjonen så interessant ut, men måtte man selv trykke på play etter at den hadde pauset?

Lenke til kommentar

Syns dette ser utrolig kjedelig ut.

Xerox-kopi av S3 får neppe folk til å sove i telt i 14 dager for å sikre seg et eksemplar. Det er jo ingen som vil se at du har det nyeste og heftigste..

Merkelig at Samsung ikke inkluderer noe som er skikkelig nyttig. F.eks vann- og støvtetthet. De kan ikke være bekjent av at xCover er eneste telefonen de har som kan brukes utendørs på Vestlandet, ellrr i regntida i Asia for den del. Samsung er dessverre helt akterutseilt av Sony på dette området. Og i Vegas presenterte en rekke andre merker 5-6" telefoner som tåler en skvett.

Men kanskje blir jeg overrasket? Kanskje en av de andre nyhetene til Samsung i natt er en toppspekka telefon for røft bruk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når er denne i butikkene sånn cirka?

 

Sist (S3) gikk det ca en mnd fra lansering til den var i butikk.

 

Når det gjelder design så er jeg fornøyd om den ligner S3. Synes Samsungs telefoner har utmerket ergonomi og passer flott i hånden og i bukselommen. Ellers vil jo tro at skjermen og kameraet er utmerket. Regner og med at den har minnekortleser og byttbart batteri samt 2G RAM. Funksjoner som floating touch og smart pause er vel kanskje ikke de man trenger mest men Samsung er jo med på å drive utviklingen fremover, skal ikke mange årene tilbake før vi lurte på hva skal vi med GPS på en tlf.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg stoler på disse videoene... Virker litt treg til å være en mobil som skal komme på markedet. Kan være en prototype, noe Samsung godt kunne gjort for å holde tilbake lekasjer så godt de kan. Men, vi får vel bare vente og se. Blir spennende å se om det blir HTC eller Samsung i år. Sony er ute av racet etter å ha testet Xperia Z i noen dager. Den føltes bare ikke riktig for meg, selv om det var en god telefon.

 

Får se om Samsung klarer å sveipe bena under meg på samme måte som i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er rart med Samsung. De får til nydelig design på TV'er og annet utstyr, men når det kommer til mobiler har de ikke drømt opp eneste frésh design. Det er greit nok å konkurrere med Apple på specs og features, men skal vi være ærlige er det kun tech-enthusiaster som følger med på slikt. De må skjerpe seg på overfladisk design for å lokke til seg mannen og fjortisen i gata.

 

Men for å være helt ærlig så ser jeg, selv spec-messig, fortsatt ingen grunn til å bytte fra min S2.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Xerox-kopi av S3 får neppe folk til å sove i telt i 14 dager for å sikre seg et eksemplar. Det er jo ingen som vil se at du har det nyeste og heftigste..

Apple har jo bevist flere ganger at man ikke trenger å komme med noe særlig nytt for å få folk til å sove på gata.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"floating touch", altså gamle airview ?

 

Personlig så liker jeg godt "floating touch"-funksjonen på note II (med pennen da). Jeg kan for eksempel se på bilder i et galleri i et større format uten å måtte gå inn og ut hele tiden. Videre kan jeg se bilder av hvordan en video vil utvikle seg ved å holde pennen over tidslinja (litt som youtube).

 

Synes det høres kult ut med øyestyring av video. Ser for meg at jeg ser på en video, og idet jeg snur meg for å... tja spise noe... så stopper videon av seg selv. Så snur jeg meg tilbake og ser på skjermen, og videoen starter av seg selv igjen.

Lenke til kommentar

Det er rart med Samsung. De får til nydelig design på TV'er og annet utstyr, men når det kommer til mobiler har de ikke drømt opp eneste frésh design. Det er greit nok å konkurrere med Apple på specs og features, men skal vi være ærlige er det kun tech-enthusiaster som følger med på slikt. De må skjerpe seg på overfladisk design for å lokke til seg mannen og fjortisen i gata. Men for å være helt ærlig så ser jeg, selv spec-messig, fortsatt ingen grunn til å bytte fra min S2.

 

s4 trenger ikke akkurat og ha no nytt hele tia,og pls ikke si fresh ,høres ut som noe en hipster sier.

 

mannen i gate bestemmer selv hvilken telefon,jeg har s3 nå og fortsatt usikker på om jeg skal kjøpe s4.telefon trenger hvertfall veldig bra kamera,mer batteritid og sd minnekort leser og 2gb med ram,da s3 bare har 880 elleno,vet fortsatt ikke hvor fort den octa cpu'n tapper strømmen,det floating touch ser litt dumt ut,men kan vel komme til nytte.øyestyringa ser jo bra ut,men kommer sikkert til og drepe batteriet ditt.

 

og fjortiser kjøper seg iphone,er sann vi skiller ut menn fra gutter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...