Gå til innhold

? Vil tilby SIM-kort på Narvesen og 7-eleven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en gang er det lamme trynet til Øistein Eriksen ute og slenger med leppa! Ubrukelig selskap, med ubrukelig reklamer.

 

Juhu enda mer konkuranse mot RÅDYRE Telenor og Netcom ;-)

 

Visst du bruker de små grå du er utstyrt med, så vil du se at prisene i dagens mobilmarked er bortimot identiske.

Endret av Rusher
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se det. Det er ikke grenser for hva man skal stå i kø og vente på hos bensinsstasjonenen. Pølser og burgere tar mye unødvendig tid dersom butikklokalet er fullt av folk. Grøss, påske på bensinstasjon. :)

 

Så må de også ansette flere for de tidspunkt på døgnet det er travlest.

Lenke til kommentar

Direktøren i Onecall må være verdens minst karismatiske mann. De andre operatørene har sikkert noen gubbete ledere på lur også, men de forstår hvertfall verdien av å skåne seere fra dem. Onecall har ikke lavere priser eller mer tilgjengelig kundeservice enn Chess, Talkmore eller Djuice. Av de fire er det bare Djuice som har kundeservice på telefon alle dager.

 

Det er individuelt hvordan nettet til Mobile Norway (som Onecall bruker) oppleves av kundene, men jeg har slitt med konstant veksling mellom deres eget nett og roaming-partnernes nett, som medfører brudd i samtaler og at MMS som oftest ikke leveres. Et lite fun fact er at jeg bor ca 200 meter fra den første GSM/UMTS-senderen til Mobile Norway på Helsfyr i Oslo, og har full dekning når telefonen bestemmer seg for å bruke det nettverket.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...