Gå til innhold

Dette er antagelig Samsung Galaxy S IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en utrolig stor skuffelse isåfall! Det er 99% sikkert at dette er final design, da posteren til samsung viser siluett av samme type tlf. SKUFFENDE! blir vel en Sony Experia Z eller noe på meg :) vanntett er den også!

Du er nok ikke den eneste:-P men en ting veldig mange glemmer, innsiden har jo en del å si. Jeg kjøpte ikke S3'en min fordi jeg syntes den så ut som verdens kuleste telefon, men pga specsa. Har den fortsatt, like fornøyd i dag som dagen den kom i posten. Men xperia z frister sterkt den og

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
For en utrolig stor skuffelse isåfall! Det er 99% sikkert at dette er final design, da posteren til samsung viser siluett av samme type tlf. SKUFFENDE! blir vel en Sony Experia Z eller noe på meg :) vanntett er den også!
Du er nok ikke den eneste:-P men en ting veldig mange glemmer, innsiden har jo en del å si. Jeg kjøpte ikke S3'en min fordi jeg syntes den så ut som verdens kuleste telefon, men pga specsa. Har den fortsatt, like fornøyd i dag som dagen den kom i posten. Men xperia z frister sterkt den og

 

Jo men jeg vil ikke kjøpe meg en s3 til for å si det sånn :p vil ha noe nytt! Får håpe for samsungs skyld at de har noen ess opp i ermet, ellers er det over til sony-båten for meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en følelse om at vi kommer til å bli skuffet denne gangen, kan hende jeg dropper Samsung i år og går for HTC One i stedet. Etter min mening er det både designmessig og spesifikasjonsmessig noe av det beste jeg har sett. Det eneste som har forvirret meg litt er Li-Po batteriet, men det ser ikke ut til å blir noe problem.

Lenke til kommentar

Hvordan kan unibody metall være "dårligere" materialer?

 

(rett type) Plast er solid og lett og slipper igjennom EM-stråling. metall kan lett være dårligere. Se feks på fly, moderne fly er i ferd med å gå vekk fra aluminium og over til plast.

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...