Gå til innhold

Test: Apper du må ha på mobilen og nettbrettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk; bare negative kommentarer! Hva er det i veien med dere? går dere rundt og er sure hele tiden eller noe? Journalisten har da vel aldri sagt at dette er apper du "må ha". Det er kun en ny artikkelserie hvor de anbefaler apper Amobil har funnet ut i løpet av uken at de liker...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Bryr meg ikke så mye om artikkelen siden jeg har de appene jeg trenger, men når det begynner å snike seg inn flere og flere "klikkhore" overskrifter og ingresser i Tek.no-nettverket blir jeg skuffet. Snart ender det vel opp som DinSide, eller enda værre, Broom.no hvor alle artiklene starter med "Dette visste du ikke...." eller "Slik har du aldri sett...".

 

 

Lenke til kommentar

Typisk; bare negative kommentarer! Hva er det i veien med dere? går dere rundt og er sure hele tiden eller noe? Journalisten har da vel aldri sagt at dette er apper du "må ha". Det er kun en ny artikkelserie hvor de anbefaler apper Amobil har funnet ut i løpet av uken at de liker...

 

Noen har skrevet ' Apper du må ha på mobilen og nettbrettet' i toppen av artikkelen.

Vi må vel da regne med at hverken Audun eller Vegard holder særlig lenge uten Hello Cupcake :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...