Gå til innhold

Nå endres Facebook radikalt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil "Most recent" endelig vise alle innlegg? Og ikke bare det facebook "tror" du vil like?

 

Akkurat hvordan "Most Recent" vil fungere sa de ikke noe om under pressekonferansen. De andre strømmene, som musikk og bilder vil vise alt. Mer info om akkurat dette dukker nok opp i løpet av natten :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det mest idiotiske med Facebook er at man ikke engang har kontroll med det man legger ut på egen vegg. Facebook er laget så utrolig idiotisk at dersom en av de som kan lese veggen din ikke liker en post du har skrevet så kan han klikke SPAM på den posten. Og er du du uheldig så kan Facebook (om dette skjer automatisk eller ikke etter at en eller flere har trykket spam vites ikke) velge å slette posten. Jeg har mistet mange poster på denne måten. Ingen av postene bryter med Facebook sine regler. Når posten slettes får du som bruker aldri høre et pip. Jeg fant ut at dette skjedde ved å ta backup av alle postene og alle kommentarene mine.

 

En annen utrolig LAME greie med Facebook er at man ikke kan søke i egne vegg-poster. Man kan heller ikke søke i veggposter hos andre, eller feks. hos alle venner. Tilbake til steinaldern mao.

 

Så får vi se da om de nye endringene gjør Facebook noe bedre.

 

Jeg for min del hadde driti i nye ting bare de kunne endre på de to punktene over. At Facebook bare kan slette ting fra min WALL uten grunn og uten å gi melding er vel det som tar kaka.

Lenke til kommentar

Dette ser til forveksling temmelig likt ut som den sømløse koblingen mellom Ubuntu for mobile, Ubuntu for tablets og Ubuntu for PCs.

 

Akkurat det som slo meg og. Kan gjøre det lettere for folk å ta steget inn i Ubuntu-verdenen :) Men kjenner jeg folk rett, kommer de til å påstå at Ubuntu har kopiert Facebook...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...