Gå til innhold

Her er kortet Geforce GTX Titan satt rekorder på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hmm... var ikke spesielt pent. Den E'en er for flashy og stygt med den blå USB3 connectoren. Vannblokker til ram kan en glemme med den gigant ribba på toppen, her må noen lage spesialblokker.

 

Fine stats da.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hmm... var ikke spesielt pent. Den E'en er for flashy og stygt med den blå USB3 connectoren. Vannblokker til ram kan en glemme med den gigant ribba på toppen, her må noen lage spesialblokker.Fine stats da.

 

kan hende de kommer til å lage en versjon spesielt laget for vannkjøling

Lenke til kommentar

Hmm... var ikke spesielt pent. Den E'en er for flashy og stygt med den blå USB3 connectoren. Vannblokker til ram kan en glemme med den gigant ribba på toppen, her må noen lage spesialblokker.

 

Fine stats da.

 

Ved vannkjøling så er det mer fornuftig å vannkjøle strøm delen, og dermed fjerne blokken, enn minnet. Og de som da vannkjøler minnet, vannkjøler nok også strøm delen.

Lenke til kommentar

+1

Selvsagt så må en kanskje vente på at det kommer vannblokk til kortet, men å vannkjøle minnet uten å vannkjøle MOSFETene blir jo noe bakvendt. Da med tanke på at de garantert kommer til å bli kokvarme, i sterkt kontrast til minnebrikker som utvikler "minimalt" med varme.

 

I tillegg så slipper du da forhåpentligvis også den ikke alt for pene logoen på kjøleribba. :)

 

Likte kortet godt, og ser ut som en solid forbedring av det sparsommelige EVGA har hatt på X79-platformen fra før av. Det hjelper jo i mitt tilfelle også på at EVGA i grunn favorittmerket mitt. Gode garantier og generelt super kvalitet, og at de ikke satser på et så bredt spekter som mange andre produsenter hjelper også på. (for det meste High-End, og ikke budsjettklasse)

Lenke til kommentar

Likte det kortet. Ser ut som det har 10 SATA porter og 12 USB porter. Pluss 5 PCIe sport og minst 64GB RAM. Skal bli moro å se pris på det kortet. Mulg jeg hadde foretrukket mer enn 4 USB3 porter, men.....

 

Der er ikke vits med 64 Gb RAM til nesten alle formål. Noen spesielle oppgaver krever jo så mye RAM, men veldig få. Grunnen til at de har det er jo for at du skal kunne kjøpe et quad channel sett, og så senere oppgradere. Hvis du kjøper 4X4 så kommer du nok ikke til å trenge det uansett da, det er derfor ikke alle har det :)

Lenke til kommentar
Likte det kortet. Ser ut som det har 10 SATA porter og 12 USB porter. Pluss 5 PCIe sport og minst 64GB RAM. Skal bli moro å se pris på det kortet. Mulg jeg hadde foretrukket mer enn 4 USB3 porter, men.....
Der er ikke vits med 64 Gb RAM til nesten alle formål. Noen spesielle oppgaver krever jo så mye RAM, men veldig få. Grunnen til at de har det er jo for at du skal kunne kjøpe et quad channel sett, og så senere oppgradere. Hvis du kjøper 4X4 så kommer du nok ikke til å trenge det uansett da, det er derfor ikke alle har det :)

Lett å bruke mesteparten av mine 32GB når jeg rendrer store scener.

Hovedpoenget er at du kan kjøpe et sett med minne og så kjøpe mer senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

sikkert dumt spørsmål men er dette xl-atx eller e-atx eller atx?

Etter info om kortet som kom for ca. en måned siden er det (vil det bli) E-ATX.

 

 

Seen at CES 2013, EVGA's new LGA2011 board bears a black and red color theme and features an E-ATX form factor, 12+1 phase PWM, eight DDR3 memory slots (supporting up to 64 GB of RAM), ten SATA ports (six are SATA 6.0 Gbps), five PCI-Express x16 slots (accompanied by switches that disable/enable them), dual Intel Gigabit Ethernet, four USB 3.0 connectors, Bluetooth, two eSATA ports, and 7.1-channel audio.

The X79 Dark also has an angled 24-pin power connector, a debug LED, EVBot support, plus Power, Reset and Clear CMOS buttons. The motherboard is expected to arrive towards the end of Q1, or in early Q2.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

+1

Selvsagt så må en kanskje vente på at det kommer vannblokk til kortet, men å vannkjøle minnet uten å vannkjøle MOSFETene blir jo noe bakvendt. Da med tanke på at de garantert kommer til å bli kokvarme, i sterkt kontrast til minnebrikker som utvikler "minimalt" med varme.

 

I tillegg så slipper du da forhåpentligvis også den ikke alt for pene logoen på kjøleribba. :)

 

Likte kortet godt, og ser ut som en solid forbedring av det sparsommelige EVGA har hatt på X79-platformen fra før av. Det hjelper jo i mitt tilfelle også på at EVGA i grunn favorittmerket mitt. Gode garantier og generelt super kvalitet, og at de ikke satser på et så bredt spekter som mange andre produsenter hjelper også på. (for det meste High-End, og ikke budsjettklasse)

 

"I tillegg så slipper du da forhåpentligvis også den ikke alt for pene logoen på kjøleribba"

 

Rød EVGA logo, litt lyserøde sata innganger, blå usb3 port, en stygg kjøleprofil ikke langt ifra CPU 12v og et hvitt klistremerke der det står Nvidia SLI; hvis noen skulle være i tvil. Dette kortet ser designmessig helt jævlig ut spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...