Gå til innhold

Trilobyte jobber med The 7th Guest 3 (Android, iPad, Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Lover ikke helt bra hvis fokuset er på mobile platformer, men vi får se. 7th Guest er ikke akkurat tidenes beste spill fra før heller.

Det spørs vel om de mener iPad/tablets eller telefoner. Det er en stor forskjell der. :) De gamle spillene var jo bare stillbilder, så det kan fint fungere på iPad. Blir uansett spennende. De to første var jo veldig bra. :)

 

mobil spill... hahahaha what a joke!

Jeg er garantert ikke den eneste som har satt deg på Ignorer for lenge siden, så for din skyld anbefaler jeg at du begynner å holde kjeft. Jeg skjemmes på din vegne når jeg er nødt til å lese kommentarene dine. Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Så 7th guest og The 11th Hour er i samme hus ser det ut til, samme trapp og dører (ser på bildet i artikelen og bilder på nett). Er det bare reuse eller har det en sammenheng ? Spillte ikke 7th guest, bare The 11th Hour.

 

The 11th Hour er oppfølgeren, og handlingen foregår 60 år etter hendelsene fra the 7th Guest. Bortsett fra en litt nyere versjon av spillmotoren og litt nye elementer, er spillene strukturert ganske likt, med de samme ville gåtene og mystiske filmsluttene.

 

Personlig synes jeg at det er spennende at 3'ern er på vei. Synes det er alt for få slike gåtespill der ute, og husker jeg koste meg med 7th Guest da jeg var yngre. Men for en frustrerende vanskelighetsgrad! Noen som husker gåten med boksene på kjøkkenet? DET var håpløst det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...