Gå til innhold

Galaxy Note III kan få enda større skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som synes det går litt over styr når man begynner å putte åttekjerners prosessorer i en mobiltelefon?

 

Det er i hovedsak to par med fire kjerner hver. De fire svakeste skal ta seg av de "lette" jobbene mens de fire sterkeste skal brukes ved spill og annet som trenger kraft. Jeg mener Samsung har brukt det "å spare strøm" som et viktig argument.

Lenke til kommentar

Galaxy SII og Nexus 7 er etter min mening et perfekt par. Neste størrelse er min Macbook Pro 13". 10.1 er for stort, 5" er for stort...

 

Sony sin xperia ZL på 5" er omtrent like stor som din S2.

Det vil heller ikke vaere noe problem å få in en 8" skjerm i din Nexus 7.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som synes det går litt over styr når man begynner å putte åttekjerners prosessorer i en mobiltelefon?
Det er i hovedsak to par med fire kjerner hver. De fire svakeste skal ta seg av de "lette" jobbene mens de fire sterkeste skal brukes ved spill og annet som trenger kraft. Jeg mener Samsung har brukt det "å spare strøm" som et viktig argument.

 

For å kverulere litt.. det er snakk om en såkalt bigLITTLE konfigurasjon med fire kjernepar. Så velger SoCen hvilke kjerner den skal bruke avhengig av behov.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...