Gå til innhold

Torment-Kickstarter i mål på rekordtid (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy cwap..... Raskeste jeg har sett et mål på nærmere en mill bli nådd. Knappe 6 timer fra kickstart til mål

$900,000.00 er slettes ikke verst å nå på den tiden vil jeg nå tørre å påstå.

 

Blir spennende å følge utviklinga av spillet fremover

Endret av Phido78
Lenke til kommentar

Dette er skikkelig rått, og gjør meg så glad, i ei tid der EA utgir simcity med absurde restriksjoner som krever at du er online for å spille.

 

Slike spill og verdier skal man støtte(så lenge man liker rpg spill selfølgelig). 20 dollar for et slikt spill, helt utrolig.

 

Heldigvis mye bra som skjer rundt omkring i spillverda selv om ea og activision stadig stjeler overskriftene og overkjører massene - som igjen lar seg overkjøre, igjen og igjen så hvem kan vel klandre dem ?

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Over $1mill nå. Steg 40k bare på den tiden jeg brukte på å lese innholdet på Kickstarter siden. Dette gjør meg glad igjen etter å ha vært litt småsur hele dagen på grunn av EA og CimCity.

 

Først kom Project Eternity og nå Torment: Tides of Numenera. Dette bare bli bra. Begge spillene kommer uten DRM og av folk som virkelig er interessert i jobben de holder på med. Slikt støtter vi, og så får EA beholde spywaren sin for seg selv. :thumbs:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dette noen annen sammenheng med Planescape Torment enn ordet "Torment" og Brian Fargo?

 

Edit: Nevermind. Ser det er flere involvert i prosjektet som var med på det originale spillet. Får håpe disse veteranene klarer å skape noe unikt igjen, selv om jeg ikke har så alt for høye forhåpninger.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Har dette noen annen sammenheng med Planescape Torment enn ordet "Torment" og Brian Fargo?

 

Edit: Nevermind. Ser det er flere involvert i prosjektet som var med på det originale spillet. Får håpe disse veteranene klarer å skape noe unikt igjen, selv om jeg ikke har så alt for høye forhåpninger.

Hvis du leser på Kickstarter-siden hva spillet kommer til å handle om, da vil du se at det er ganske mange likhetstrekk mellom Planescape: Torment og Torment: Tides of Numenera.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Lurer på hva Bioware tenker, der de sitter, heleide av EA og får sikkert ikke lov til å lage det de vil.Støttet selvsagt denne.

 

Hadde Bioware laget dette spillet, ville det hatt hack and slash multiplayer modus + masse DLC med nye våpenpakker og diverse. EA har nok, desverre, drept Bioware snart. Bioware faller inn i rekken med Westwood og Origins, tipper jeg.

Lenke til kommentar

Lurer på hva Bioware tenker, der de sitter, heleide av EA og får sikkert ikke lov til å lage det de vil.

Det er folkene i studioet som er viktig, ikke navnet. Det er få, om noen?, personer igjen i Bioware i dag av de som lagde de rpg spillene vi husker Bioware for.

--

 

De er oppe i 1,7 million dollar i skrivende stund. Så det ser ikke ut som strech goal'et på 2 mill skal bli ett problem. Får vel åpne lommeboka når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...