Gå til innhold

Nå kommer nye Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å være p facebook for tiden? Jeg slettet kontoen min for 2 år siden og har ikke sett meg tilbake. Jeg merker at jeg går glipp av en del, invitasjoner og info om diverse arrangement, men jeg mener det er en liten pris å betale. Har vurdert å lage meg en konto kun for å abbonere på det jeg trenger å hold meg oppdatert på. Men tusenvis av venner og tullball, nei det gidder jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Til tross for at mange ser med grøss tilbake på hvordan Facebook så ut for 4-5 år siden så kommer den vanlige klagestormen i morgen. Alt var bedre før og blabla... Forandringer er alltid uvant uansett medier, men man innser til slutt hvilken forbedringer de har medført. Personlig stiller jeg meg mer skeptisk til den reklamemessige retningen som Facebook later til å ta, og tror at det kan gå så langt at det skremmer flere vekk fra nettverket.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser for meg klagestormen hvor folk skal ta livet av seg selv, fordi de ikke skjønner en dritt av den nye oppdateringen. Ellers blir sikkert bildefanen populær for de som vil se hva folk spiste til middag. Virker som om det er en trend å poste bilde av de tørre brødskivene med agurk på. Føles godt å ha slettet kontoen derfra, og kan ikke si jeg savner det noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å være p facebook for tiden? Jeg slettet kontoen min for 2 år siden og har ikke sett meg tilbake. Jeg merker at jeg går glipp av en del, invitasjoner og info om diverse arrangement, men jeg mener det er en liten pris å betale. Har vurdert å lage meg en konto kun for å abbonere på det jeg trenger å hold meg oppdatert på. Men tusenvis av venner og tullball, nei det gidder jeg ikke.

 

Så fint for deg da. Du trenger ikke legge til tusenvis av venner vet du.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å være p facebook for tiden? Jeg slettet kontoen min for 2 år siden og har ikke sett meg tilbake. Jeg merker at jeg går glipp av en del, invitasjoner og info om diverse arrangement, men jeg mener det er en liten pris å betale. Har vurdert å lage meg en konto kun for å abbonere på det jeg trenger å hold meg oppdatert på. Men tusenvis av venner og tullball, nei det gidder jeg ikke.

 

Jeg bruker Facebook på måten du beskriver. Jeg har nære familie der for bilder og oppdateringer om barna. Jeg har de nærmeste vennene mine der for diskusjoner og sosialisering. Ingen arbeidskollegaer, de er på linkedin.

Også abonerer jeg på lassevis av interessante nyhetskanaler.

 

Fungerer bra som en nyhetshub!

Lenke til kommentar

Hadde jeg bare fått alle andre over på Google+.

 

I senere tid har jeg begynt å bruke Facebook mye mer, rett og slett fordi det er der venner og familie er. Jeg bruker lister ganske hyppig, og slipper dermed fjaset til gamle bekjente i stor grad. Andre med felles interesse treffer jeg på G+, som er utmerket til blant annet foto. LinkedIn er den jeg bruker desidert minst, og som maser mest i form av rekrutteringsselskaper som vil ha intervju. Det er vel et luksusproblem. Twitter står igjen som en grei portal for alt mulig rart og korte samtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...