Gå til innhold

Bestselgerne i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981734

Gleder meg til den dagen Apple vippes av tronen sin. De har vært en gave til markedet i flere år ved å påvirke og å dytte det i retninger som ingen hadde trodd at markedet ville gå i. Apple har hatt makten til å ødelegge andre selskaper ved å introdusere sin egen versjon av det produktet som det selskapet kanskje har. Men Apple har aldri egentlig vært bedre enn konkurrentene. Nå har vi i det siste året sett at Apple har blidt svakere og svakere, jeg bare sitter her med popkornet mitt og koser meg med det.

Lenke til kommentar

Er trist at det er så få merker som dominerer. Ikke det at ikke lager gode telefoner, men er mange av de andre som lager gode telefoner også, og variasjon er en positiv ting.

 

Jeg syntes det går greit, så lenge det er sirkulasjon på toppen. Siden 2007 syntes jeg det har vært mye sirkulasjon, med Apple som et lite unntak. Motorola, HTC, Samsung, LG og Nokia har alle vært på bestselgertoppen siden den gang. Apple skiller seg litt ut fordi de har hatt gode tall hvert eneste år siden iPhone kom, mens de andre har kommet og gått. Akkurat nå er det Samsung som troner - kanskje de blir avløst av Sony i 2013/2014?

 

Hvis vi skal snakke om en periode hvor et fåtalls produsenter dominerte markedet, se på tiden før 2007. Nokia så langt øyet kunne se. Jeg er glad for at den tiden er over. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er dumt at butikker nesten ikke reklamerer for de store htc'ene som one x og one x+. Jeg har sett på mange forskjellige kunde aviser over lang tid og har bare sett one x+ en gang fra elkjøp, mens galaxy s3 er der vær gang. Det er ikke rart at de ikke selger bra. One x og One x+ er minst like bra som s3. Både htc'ene og s3 er bra mobiler. begge har bra og dårligere ting med seg.

 

Dumt at samsung får all oppmerksomhet og legger alle andre i skyggen. Samme kommer vel til å skje med htc one (m7) når s4 kommer ut ;(

Lenke til kommentar

Tja, NetCom og SpaceWorld har i hvert fall hatt t - skjorter som har anbefalt HTC One X en god periode. Og One X har ofte hatt reklame i butikkene jeg har vært i, i hvert fall :-)

 

Jeg tipper at dersom S4 er IP67 eller bedre, vil Sony slite med å komme ordentlig inn på markedet igjen. Men dersom den ikke er det, vil jeg tro at Sony nå faktisk kan få en betydelig posisjon igjen. Om ikke bestselger denne generasjonen, så åpner det vel for at neste generasjon kan være på toppen av salgslistene :-)

Spesielt siden jeg tipper at de da også begynner å få et ordentlig samarbeid med PlayStation og TV - avdelingen sin :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...