Gå til innhold

Her går han i Skyrim på egne bein


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner de ikke at vi gamere liker å sitte? Den dagen jeg må gå selv i et spill, ja da slutter jeg å spille :)

Du ser på det bakvendt. Du MÅ ikke løpe, du kan da fortsatt bruke kontrolleren.

Bare tenk på hvor mye mer morro det blir å trene! Løpe fra monstere, eller løpe for å overleve er da fantastisk mye mer spennende enn å se den slitne samme gamle asfaltveien gang etter gang. :)

 

Kanskje man til og med glemmer at man trener.

 

Nei, dette er noe jeg har ventet på lenge, og utvilsomt har lyst på. :) Synes det er så kjedelig å bare sitte å holde kontrollstikka fremover i timesvis. Blir så "råtten" i kroppen etter en stun dogså, samt dårlig samvittighet. Nei, en times tid på denne maskinen så kan man sette seg ned på stolen og game videre med god samvittighet. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da gjenstår det bare å høre med kona i gata.

Ja, man må selvsagt finne en dekk-unnskyldning. Presentere det som et treningsapparat kanskje? Eller at det er noe hun kan få bruk for? Finnes det noe "morro" minispill som kanskje kunne bli brukt med denne maskinen, som kona kan prøve seg på? :p
Lenke til kommentar

Da gjenstår det bare å høre med kona i gata.

 

Hvis du har kasta kona ut på gata er det da ikke lengre vits å spørre henne om man har tillatelse, vær litt mann nå ;)

 

For så vidt kan det virke som om dette også er første offentlig video med kinect 2 vi får se, noe som er like spennende synes jeg. Virker til å være ganske kraftig oppgradert.

Lenke til kommentar
Skjønner de ikke at vi gamere liker å sitte? Den dagen jeg må gå selv i et spill, ja da slutter jeg å spille :)
Hvem er "Vi" gamere? Hvorfor skal idioter som deg altid se på dette som negativt, et alternativ til det vi er kjent med idag.

 

Jeg også en av de gamere som vil sitte og spille med en kontroller i hånda,føkk move,kinect og motion bullshittet.

 

jeg spiller ikke spill for å mosjonere,det gjør jeg 2 timer på trening senteret 5 dager i uka og der går jeg 1time i fort tempo.

 

jeg også hadde slutta og spille hvis man må gå sjøl i et spill,

 

la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?

Lenke til kommentar

Jeg også en av de gamere som vil sitte og spille med en kontroller i hånda,føkk move,kinect og motion bullshittet.

 

jeg spiller ikke spill for å mosjonere,det gjør jeg 2 timer på trening senteret 5 dager i uka og der går jeg 1time i fort tempo.

 

jeg også hadde slutta og spille hvis man må gå sjøl i et spill,

 

la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?

Synes det er rart at du synes det er så morro å gå 1 time på en tredemølle, men ikke kan se hvorfor man vil ha en mer spennende gå-økt...

 

Det er ingenting som hindrer deg i å spille med kontroller etter treningsøkta...

 

Sist men ikke minst så slipper du andre idioter på treningssenteret, og du sparer tid ved å kanskje spare deg for å transportere deg en dag på treninssenteret.

 

En mil på tredemølle eller på en slik dings gir lik treningsgevinst, bortsett fra at du sannsyneligvis presterer bedre med bedre motivasjon. Ja, jeg blir i hvert fall mer motivert av å løpe om det er fordi jeg ønsker å ta igjen noen på en løpebane, eller om det er å løpe fra monstere i et spill, isteden for å løpe bare på pur faen.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Jeg også en av de gamere som vil sitte og spille med en kontroller i hånda,føkk move,kinect og motion bullshittet.

 

jeg spiller ikke spill for å mosjonere,det gjør jeg 2 timer på trening senteret 5 dager i uka og der går jeg 1time i fort tempo.

 

jeg også hadde slutta og spille hvis man må gå sjøl i et spill,

 

la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?

 

Er det ikke greit å ha alternativer? Faen så trangsynt du er. Ikke alle liker det samme som deg.

 

Det betyr jo faen ikke at plutselig blir ALLE spill som dette.

Lenke til kommentar

Dette er fantastisk. I tillegg til økt aktivitet blant en gruppe som sårt trenger det, vil det også gjøre rollespill mye mer levende. Det må være kjempekjekt å gå rundt og utforske for egen maskin, eller løpe fra dekke til dekke i krigsspill!

Endret av exonum
Lenke til kommentar
Jeg også en av de gamere som vil sitte og spille med en kontroller i hånda,føkk move,kinect og motion bullshittet.jeg spiller ikke spill for å mosjonere,det gjør jeg 2 timer på trening senteret 5 dager i uka og der går jeg 1time i fort tempo.jeg også hadde slutta og spille hvis man må gå sjøl i et spill,la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?
Synes det er rart at du synes det er så morro å gå 1 time på en tredemølle, men ikke kan se hvorfor man vil ha en mer spennende gå-økt...Det er ingenting som hindrer deg i å spille med kontroller etter treningsøkta...Sist men ikke minst så slipper du andre idioter på treningssenteret, og du sparer tid ved å kanskje spare deg for å transportere deg en dag på treninssenteret. En mil på tredemølle elelr på en slik dings gir lik treningsgevinst, bortsett fra at du sannsyneligvis presterer bedre med bedre motivasjon. Ja, jeg blir i hvert fall mer motivert av å løpe om det er fordi jeg ønsker å ta igjen noen på en løpebane, eller om det er å løpe fra monstere i et spill, isteden for å løpe bare på pur faen.

 

jeg har ikke sagt at jeg synes det er morsomt og gå på tredemølla,men nødvending for og holde meg i form ellers.

 

nei,jeg er også klar over at ingen hindrer meg og spille med kontroller,men er det noe jeg hater så er det gimmick når det gjelder gaming og dette er meningsløst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...