Gå til innhold

Her er ukens beste kjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg liker best ved kjøp på nettet, er at staten har satt ei grense på 200kroner, noe som gjør at jeg "sparer" penger ved å kjøpe de dårligste/billigste variantene av produktet jeg vil ha. AC-adapterne som vi putter i støpselet pleier jo å være TOPP kvalitet i de billigste pakkene,så det blir ikke brann. (Ironi)

I tillegg er det SÅ kult at "Oslo Letter Center" alltid stopper rekommanderte brevpakker i ca 4 dager, mens uregistrerte pakker går rett i postkassen,selv om de koster under 200.,-

Og må jeg sende noe i retur, som ikke fungerer, koster portoen ca 5 ganger så mye som det produktet kostet..... For et rart land vi har laget oss.... ;-( Og grufullt irriterende, spesielt 200kr-grensa som ble laget i begynnelsen på 70-tallet. (40 år siden, med samme beløp!) UTROLIG!

Lenke til kommentar

Det jeg liker best ved kjøp på nettet, er at staten har satt ei grense på 200kroner, noe som gjør at jeg "sparer" penger ved å kjøpe de dårligste/billigste variantene av produktet jeg vil ha. AC-adapterne som vi putter i støpselet pleier jo å være TOPP kvalitet i de billigste pakkene,så det blir ikke brann. (Ironi)I tillegg er det SÅ kult at "Oslo Letter Center" alltid stopper rekommanderte brevpakker i ca 4 dager, mens uregistrerte pakker går rett i postkassen,selv om de koster under 200.,-Og må jeg sende noe i retur, som ikke fungerer, koster portoen ca 5 ganger så mye som det produktet kostet..... For et rart land vi har laget oss.... ;-( Og grufullt irriterende, spesielt 200kr-grensa som ble laget i begynnelsen på 70-tallet. (40 år siden, med samme beløp!) UTROLIG!

 

Fikk ett brev fra Italia, porto: rundt 1 euro

Gidder ikk skjekke hvor mye det koster å sende til Italia, men er garantert mye mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...