Gå til innhold

Hjelp til salg av pc på finn.no


Anbefalte innlegg

Jeg har lagd en annonse på finn.no som venter på godkjenning men jeg har aldri solgt data eller noe som helst på finn.no før og jeg lurer på om det er noe jeg har glemt, noe jeg bør redigere evt om jeg har priset feil. Satt prisen til 3,500 men den kan diskuteres.

 

Her er annonsen- (Beklager om jeg trår på noen regler men jeg prøver ikke og selge den via diskusjon.no)

 

Høyereklikk og trykk open image for større bilde

 

1ibnm9.png

og

25qub0k.png

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg ved bilder. Husk at Crysis/AC3 osv krever veldig mye for å oppnå en god grafikk og spillbarhet. Hadde jeg sett denne annonsen på nett ville jeg ment at den var litt villedende mtp ytelsen. Annonsen kan også være mye kortere. Når den er så lang høres selger ganske desperat ut. Dropp all unyttig tileggsinformasjon og rett opp skrivefeil. (Innstallere, ikke instalere.) Vet jeg pirker, men for en kjøper er det greit at ting ser bra ut uten for mye styr og for mange feil. :dribble: Ellers bra!

Lenke til kommentar

Legg ved bilder. Husk at Crysis/AC3 osv krever veldig mye for å oppnå en god grafikk og spillbarhet. Hadde jeg sett denne annonsen på nett ville jeg ment at den var litt villedende mtp ytelsen. Annonsen kan også være mye kortere. Når den er så lang høres selger ganske desperat ut. Dropp all unyttig tileggsinformasjon og rett opp skrivefeil. (Innstallere, ikke instalere.) Vet jeg pirker, men for en kjøper er det greit at ting ser bra ut uten for mye styr og for mange feil. :dribble: Ellers bra!

 

jeg har en uvane med og skrive for mye og føler det blir alt for lite når jeg fjerner ting :p Men jeg får ikke endra annonsen før den er godkjent igjen. Når folk skal bruke noen tusen kroner ønsker jeg og informere om mest mulig så de er klar over hva de får.Men er jo bare 35 kr i månden :p

Lenke til kommentar

Jeg har til og med gjort det når jeg har skrivi så mye :p. Men ser nå at den fort blir litt kjedelig og lese, Får korte ned litt . Men jeg dro faktisk ac 3 på det meste på high noe på medium, Crysis 3 hadde jeg 100+fps med alt på low og 50-60 med noe 50/50 low medium, Men det var rett etter formatering.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Ja men de som kjøper dette vil jo skjønne at det ikke er noen kraftpakke, Men at du har mulighet til og spille crysis 3 med lav grafikk. Er ikke superviktig for meg og selge den men om jeg først skal gjøre det vil jeg at de skal vite hva de har mulighet til , Kjedelig og bruke 2-3000 kroner på noe man trudde skulle fungere om man vet litt mindre om pc en hva vi gjør. Men skal redigere og fikse litt så får jeg se om den blir litt mer seriøs den annonsen

 

men åssen ser prisen ut for dette opsette ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Om du får tak i alle produktene her nye så koster det ikke mer en 3000 kroner i dag utenom PSU og kabinett.

 

Så jeg trur jeg setter ned prisen til 2500 kroner. Tenkte egentlig bare og selge det for og kjøpe en SSD og muligens ny psu

 

Det er akkurat der du bommer litt. Det er mange som ser etter pcer på finn og som ikke har noen peiling i det hele tatt. Derfor skrev jeg at informasjonen kan være villedende.

Angående pris tror jeg det vil bli vanskelig å få mer enn 2-3 lapper for den gitt. Det er bare å prøve seg. :w00t:

 

lager ny annonse, Noen ide til overskrift ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...