Gå til innhold

Gjenskapte Audrey Hepburn i reklamefilm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes bare det var ekkelt å se på. Det er teknisk veldig bra, men det er langt fra bra nok. Det er fortsatt lett å se at hun er generert.

 

Tror du at du hadde lagt merke til det hvis noen hadde vist deg klippet uten å nevne at det er 3D-generert? Jeg tror jeg aldri ville lagt merke til det da.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du at du hadde lagt merke til det hvis noen hadde visst deg klippet uten å nevne at det er 3D-generert? Jeg tror jeg aldri ville lagt merke til det da.

Antagelig ikke, men det ser veldig manipulert ut. Er vel litt som å se på reklameplakater hvor de har brukt mye airbrush, det ser bare litt feil ut.

 

 

Ellers så er det litt creepy, ikke det at jeg er kjent, men ville ikke satt pris på om jeg plutselig skulle stå for ett reklameprodukt uten å være innvolvert selv. Er jo litt å tråkke på en død person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hepburn's sons, who control her estate, authorized the use of her image for a fee. Sean Ferrer and Luca Dotti say their mother would be "proud" of her new role, adding in a press release that she "often spoke about her love of chocolate and how it lifted her spirit."

 

Men du har rett. Tenk om noen fortalte henne for 25 år siden at i 2013 så ville hun reklamere for sjokolade.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Jeg synes bare det var ekkelt å se på. Det er teknisk veldig bra, men det er langt fra bra nok. Det er fortsatt lett å se at hun er generert.

 

Her er forklaringen fra en "professionell animatør" da denne bl postet på reddit:

 

Professional animator here, you are seeing the uncanny valley primarily with her blinks. They are happening too quickly with no weight given to the inbetweens and are being used primarily to cover weirdness with the eye direction on her head moves.

 

There are also some animation tricks with her eye direction that get her center of focus look more appealing, but not real. First off, they cross a little in the 3/4 poses. Second of all, there were no eye darts. The first one is standard practice in feature films because it makes the composition look more appealing. Eye darts are also a standard practice in feature films. The animator that worked on this one likely didn't have enough time to get to that level of polish since commercials have such a quick turn around time.

 

Next up, you are seeing issues with her head movements. The first part is that the animators skimped here and didn't animate her full body with the move. The second part is that her head rotations don't have any eases or overshoots. Both of these combined make her look more mechanical.

Lenke til kommentar

I forhold til spillefilmer de siste årene (Avatar) er dette de 2 store millimeterene unna å være fullstendig akseptabelt. Likte sitatet fra animatøren.

Det er mye bra men det er for få bevegelser om gangen og de er for perfekte. Ingen vekt.

 

Litt rart at det nesten ser ut som alt er animert for hånd istedenfor oppå et target (skuespiller)

Endret av JimmyVolatile
Lenke til kommentar

Litt rart at det nesten ser ut som alt er animert for hånd istedenfor oppå et target (skuespiller)

 

Det er en miks. De filmet en skuespiller som lignet veldig på Hepburn, og la så en 3D-modell av Hepburn selv over skuespillere, og samkjørte bevegelsene med justeringer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...