Gå til innhold

Test: Her er Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir irritert hver gang jeg ser dere har med Pixmania. Greit nokk at de er billig, men hele den siden er en stor vits! Scam!

 

De fortjener rett og slett ikke å være med!

 

Jeg har handlet der et par ganger, og alt har gått smertefritt. Men kan hende at kundebehandlingen er dårlig, har ikke trengt å kontakte de ennå.

Endret av chairgame
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det meste jeg har av elektronikk gjennom Netonnet. Nå som de har tatt inn datakomponenter itilegg så trenger jeg som regel ikke handle andre plasser. Komplett.no er å en fin butikk visst du benytter deg av tilbudene de har. Kjøpte akkurat ny skjerm til Pcen fra de å sparte 700kr i forhold til Netonnet som lå på 2 plass over billigst pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har handlet der et par ganger, og alt har gått smertefritt. Men kan hende at kundebehandlingen er dårlig, har ikke trengt å kontakte de ennå.

 

 

de nektet å følge norsk kjøpslov å viste til at hovedkontoret ligger i frankrike så dermed er det fransk kjøpslov så gjelder fikk man servert???med mindre man betaler for ekstra "forsikring". ihvertfall lykke til den gangen du trenger hjelp fra dem. har vertfall ikke bestilt no der etter det svaret :S

 

 

amentio er heller ikke mye å skryte av da det til stadig går konkurs virker det som. å en gang jeg bestilte hk kom det i en vanlig pappeske kun inpakket i antistatik ikke org eske(dum som jeg var sendte jeg det ikke i retur med en gang). det tok jo selfølgerlig kveld så sendte det inn å fikk beskjed om "Han testet ved å koble til alt av komponenter og forsøkte å starte hovedkortet. Og lydutgangen bak på kortet er fysisk skadd." en sprekk i den grønne ringen på en lydutgang jeg aldri har brukt faktisk brukte kun front. så dermed var det min feil så ingen hjelp å få der. di hadde vist fådt nye eiere å akkurat så hele prosesen tok noen månder,

Endret av mna
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det meste jeg har av elektronikk gjennom Netonnet. Nå som de har tatt inn datakomponenter itilegg så trenger jeg som regel ikke handle andre plasser. Komplett.no er å en fin butikk visst du benytter deg av tilbudene de har. Kjøpte akkurat ny skjerm til Pcen fra de å sparte 700kr i forhold til Netonnet som lå på 2 plass over billigst pris.

Gled deg til du skal reklamere på noe du :)

Begge de overnevnte driver parallell import, det vil si at du ikke kan henvende deg til den norske importøren av varen, slik du kan med feks Komplett.no.

 

Om TVn din tar kvelden etter 4 år, og Pixmania er konkurs (de trenger forøvrig ikke å være konkurs engang), så har du ingen rettigheter, da TVn i praksis er kjøpt i Frankriket. Om det samme skjer med en vare fra Komplett, så har du fremdeles 5 år reklamasjonsrett fra den norske imporøren (Panasonic Norge eller noe slikt).

 

Når man tar med Net-On-Net og Pixmania, så kan man like greit ta med Amazon og E-Bay i samme slengen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nesten alle mine PC-deler fra netonnet deg bygde den. Men så på prisjakten( Siden de ofte ikke var oppført på prisguiden) at prisene deres ble mer og mer likt komplett sine. Da var den klar beste komplett og hva er da vitsen med å handle hos noen andre når komplett har bedre priser? Ja de er dyre men ikke når andre er like dyre. For eksempel da jeg bestemte meg å kjøpe skjermkort var asus gtx 670 og 680 prisene helt like komplett sine. Opp og ned samme tid som komplett. Mistenkte samarbeid eller forvirring:P

 

Jeg kjøper der hvis det absolutt er billigst noe som det ofte ikke er lenger:P

Lenke til kommentar
Proshop.no skal ha 866 kroner for produktet, mens Ebox.no vil ha hele 2774 kroner – en forskjell på 68 prosent.
Javel?

Prosentregning er gøy

 

 

Det er nok litt motsatt av hva man normalt tenker: Hadde du kjøpt produktet til 2744 kroner, kunne du spart 68 prosent ved å kjøpe det for 866 kroner. Det er altså hva man kan spare det er snakk om, ikke hvor mye dyrere produktet kan være.

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...