Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i mars (3DS, Linux, Mac, PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske god måned må jeg si for min del. Skaffer God of War: Ascension (PS3), Bioshock Infinite (PC), Tomb Raider (PC), Starcraft II Heart Of The Swarm (PC) og Lego City Undercover (WiiU).

Kunne jammen hatt Rayman Legends i mars men neida ;)

 

Fikk tak i Sly Thieves In Time (PS3) den 7.februar, men dette spillet hadde vært en mars tittel om jeg ikke hadde importert det!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Oi, trodde det var lenger til bioshock og sim city =D

 

Men kom til å lure på noe, så om noen kunne forklart noe for meg.

SC:HotS kommer ut nå, men har jo i mange måneder sett folk spille beta, og der virker det jo som at det meste er på plass.

 

Så her er spørsmålet mitt, når dette blir offisielt sluppet, kommer det mer enn det som er i beta?

Om ikke, så har det jo på en måte vært ute en stund.

Sikter til multiplayer delen, som omtrent er hva SC er, og ser bort ifra historien siden utifra hva jeg har forstått så blir multiplayer delen gratis.

 

Ser dette ofte, der folk spiller open beta/PTR helt opp til release, og da har allerede gjort og sett det meste av det som er nytt. Tar ikke dette vekk mye av mystikken?

 

Lenke til kommentar
stappa full av spel at med mindre du likar berre ein type spel, og utelukkande den typen, så kjem du til å auke spelbiblioteket ditt med ein solid prosent.

Får melde meg inn i denne gruppa som ikke kommer til å øke spill biblioteket, men ikke helt av grunnene som er nevnt. Konsoll er uinteressant (aldri eid en), de spillene som blir lansert for pc pirrer ikke interessen, og kanskje den største grunnen, jeg venter ikke på noe i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Alt for god måned for min del. Tomb Raider, SimCity, Bioshock, Luigi's Mansion 2, Monster Hunter på Wii U og 3DS, Castlevania, Sly Cooper... geez, hvordan får man råd til alt dette? :(

 

Skulle bare ønske Nintendo kunne lære fra Sony. Om man kjøper Sly 4 på PS3 får man PSVita-versjonen gratis som digital nedlasting (tror det gjelder her i Europa også), så hvorfor får man ikke Monster Hunter til 3DS gratis om man kjøper Wii U-versjonen? Det er jo så godt som samme spill, og greier.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt Tomb Raider CE (PC), God of War Ascension CE, Bioshock Infinite CE (PC), Naruto Ultimate Ninja storm 3 CE, og har store planer om å kjøpe Heart of the swarm... Må si det svir ganske sterkt i lommeboka nå, tror det er like før Visa kortet selvantenner for å få slutt på sine lidelser.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...