Gå til innhold

Knøttekabinett blir finansiert av folket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice.

 

Den kan fungere utmerket som stue-PC med høy WAF eller LAN-PC. Innmat i en slik for å sparke skikkelig fra seg kunne gjerne være 3770K @~4.5GHz, et GTX570/580 eller HD7950/7970, 2x512GB SSDer, og Corsair AX760i (om det er plass). Både CPU og GPU vannkjølt.

 

Desverre har jeg for mange harddisker og et X58 ATX kort, så denne passer ikke for min hoved-PC. Kanskje for en GHTPC senere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

RÅTT! Hadde jeg ikke bygd mini-itx i silverstone sg08 ville jeg vurdert dette. Håper noe lignende i mATX kommer asap. Kanskje jeg oppgraderer i fremtiden, har vært kult med plass til flere harddiskplasser men samtidig så lite som mulig med god kjøling og clean look! Hadde silverstone TJ08 før, og det var et veldig godt kabinett :)

Lenke til kommentar

Hvis man vil ha 2x120mm radiator må man nøye seg med en SFX strømforsyning, hvilket i prinsippet betyr Silverstone's 450W modell. Da blir det fort vrient å drive et høytytende system, hvilket er det man i utgangspunktet kunne trengt 2x120mm vannkjøling til. Litt paradoksalt etter min mening. Men man kan fortsatt kjøre en kort ATX PSU og én 120mm radiator for kanskje å sneie av noen grader kontra luft. Ellers ser jeg ikke noen grunn til å kjøre denne snertne lille saken på annet enn luft. Herlig spillmaskin for stua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...