Gå til innhold

Dette er Philips' nye toppmodell-TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid pikt Philips TV men nå er de nesten for små.

Kun opptil 55" og 60". Er litt lei den gamle 50" nå og lurer på å bytte. Men da må det være 70"+ altså.

 

En skal jo underholdes, og hva er vel mer gøy enn et stort bilde? Føler det er rom en oppgradering mellom nå og 4-8K TV.

 

Om jeg skal ha meg en ok 70-85" idag, hva er gode valg?

Noen som erfaring? Kom gjerne med tips, føler jeg har ramlet litt bakpå når det gjelder TV om dagen. Orker ikke Plasma uansett sortnivå.

 

 

Lenke til kommentar

Har alltid pikt Philips TV men nå er de nesten for små. Kun opptil 55" og 60". Er litt lei den gamle 50" nå og lurer på å bytte. Men da må det være 70"+ altså.En skal jo underholdes, og hva er vel mer gøy enn et stort bilde? Føler det er rom en oppgradering mellom nå og 4-8K TV. Om jeg skal ha meg en ok 70-85" idag, hva er gode valg?Noen som erfaring? Kom gjerne med tips, føler jeg har ramlet litt bakpå når det gjelder TV om dagen. Orker ikke Plasma uansett sortnivå.

 

Då ville eg ha vurdert Sharp sine modeller. Eller LG sin 65" LM620.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...