Gå til innhold

- Microsoft vil avsløre sin neste konsoll i april (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste har vel allerede valgt sin plattform, Playstation eller Xbox. For mini del er det PS4 eller ingenting, uansett hva Xbox'en kan friste med. Og jeg har ikke ett -1- skikkelig godt argument for at det er slik ;)

 

Njaaa, ikkje sei det! Eg har både PS3 og 360, men trur berre eg kjem til å velge en konsoll fra denne generasjonen.

 

 

No som begge (sannsynligvis) har Blu-ray, er jo det, saman med trådlaust internett, to argument for Playstation som fell bort. Samtidig har jo PS4 meir standard arkitektur, som gjer at spel blir lettare å porte/lage kontra denne generasjonen. Gleder meg til vi får sjå kva Microsoft kjem med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pleier å kjøpe "begge", og ender nok opp med det nå også.

Men normalt sett ender jeg opp med å bare bruke MS sin konsoll da jeg foretrekker kontrollern, interface og nettverkstjenestene.

 

Vi får se hvordan det blir nå.

Men etter å ha sett kontrolleren som forsatt har det dårlige designet fra dagens variant, bare blitt enda mer klumpete, så blir dette nok en kjekk å ha ting og bare det :)

Lenke til kommentar

Synest arkitekturen til PS4 er eit skritt i rett retning.

 

Elles så håpar eg at det dei viste på Playstation meeting i år er faktisk kva konsollen klarar. E3 2005 og Motorstorm demoen sitt endo friskt i minne.

 

Blei imponert, og trur nok at Ps4 blir kjøpt her i hus. Er spent på kva Microsoft skal vise fram. Vonaleg har dei ògså litt fokus på dei som vil spele.

Men er redd dei har full fokus på 'autokorrektur i Word for XBOX ved hjelp av Kinect v2'.

 

Elles, viss det stemmer at XBOX har 12 compute cores i GPU, kontra PS4 sine 18 vil jo det kunne væra avgjerande i grafikk-delen. Me får vente å sjå.

Lenke til kommentar

De fleste har vel allerede valgt sin plattform, Playstation eller Xbox. For mini del er det PS4 eller ingenting, uansett hva Xbox'en kan friste med. Og jeg har ikke ett -1- skikkelig godt argument for at det er slik ;)

 

Da er du bare fanboy, "fanatiker", og det er ikke bra. Se heller på fakta og vær tilhenger av ps. Bruk gode argumenter, her er et: xbox live koster penger i måneden.

 

I tillegg kan du ha subjektive begrunnelser; jeg liker ps bedre fordi for jeg syntes håndkontrolleren er bedre. Håper du kan bli en bedre forbruker av dette ;).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I mine store hender så synes jeg den er veldig behagelig å holde , spesielt over lengre tid.PS3 kontrolleren ble jeg aldri komfortabel med, og den nye ser veldig lubben ut :)Og den har touch i midten, virker ikke særlig ergonomisk synes nå jeg, men smaken er vel som baken :)

 

vi får bare håpe på at xbox kommer med en ennda større kontroller denne gangen. ellers blir det vel problemer siden hendene dine vokser seg større for vært år som går...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker PS kontrolleren pga flate knapper. Xbox kontrolleren føles også tung iforhold og blir svett i henda av den...

Dog går alt på eksklusive titler for meg, kjøper konsollen som først har ett eksklusivt spill som frister, multiplatform titler kjøpes på den konsollen som havner først i hus. Men kommer Xbox med ett "must-have" ekslusivt spill etterpå havner den i stua også. Foreløpig frister ingen av de, Sony ødela dag 1 kjøp for meg ved å ikke tilby PS3 spill støtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...