Gå til innhold

? iPhone mini kan komme til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPad mini var mindre enn iPad. Blir da en eventuell iPhone mini mindre enn den originale? Hvis så vil den bli rundt 3" regner jeg med, og hva skal en generell befolkning med så små mobiler? Tror at både svært små og svært store mobiler er for folk med spesielle interesser, så jeg tror ikke at en liten mobil vil kunne dekke et behov i markedet per dags dato.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt fantasiløst og bare endre størrelsen når de skal "fornye" produktene sine hele tiden?

 

Apple var veldig "nyskapende" og ledende på mobiltelefoner da iPhone kom ut, men i de siste årene har det jo bare dabbet helt av..

Hver eneste nyhet fra apple er jo klin lik den andre.

 

"Morgan Stanley tror Apple kan komme til å gå nye veier" (de krymper iPhone)... Snork

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

iPad mini var nok bare starten på Apple's radikalisering. Ethvert tenkende menneske ser behov for variasjon innen porteføljen, nå har Apple også gjort det. Det tar kun litt tid før man ser effekten av kaptein-bytte, og nå dukker produktene opp sånn smått.

 

At Jobs' forsvant fra skuta skal nok Apple være tilfredse med på sikt. Disse nye mini-produktene er den eneste måten å kapre andeler i "emerging markets", som er et gigantisk potensiale med ca 3 mrd mennesker.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg skeptisk til at Apple kommer med for mange variasjoner av sine produkter. En av Apple sine store styrker som merkevare er hvor enkelt det er å holde en oversikt over hva selskapet tilbyr og står for.

 

Men jeg vil tro det er en naturlig konsekvens av et ønske om å vokse som aksjeselskap, samt behovet for å fornye seg. Når en ikke lanserer nye produkter (eller kommer med nyvinninger som er så sterke at de erstatter), blir alternativet å innføre en større bredde i allerede eksisterende produkter.

Lenke til kommentar

iPad mini var nok bare starten på Apple's radikalisering. Ethvert tenkende menneske ser behov for variasjon innen porteføljen, nå har Apple også gjort det. Det tar kun litt tid før man ser effekten av kaptein-bytte, og nå dukker produktene opp sånn smått.

 

At Jobs' forsvant fra skuta skal nok Apple være tilfredse med på sikt. Disse nye mini-produktene er den eneste måten å kapre andeler i "emerging markets", som er et gigantisk potensiale med ca 3 mrd mennesker.

 

Jepp, Steve Jobs var som kjent alltid en innbitt motstander av "disse nye mini-produktene", og sørget alltid for at Apple lanserte nye produkter etter mottoet "jo større, tyngre og tjukkere, desto bedre"...

 

67329bb3d5c8065558da4c2f672e6537_1M.png

 

apple-steve-jobs-250811-04_050600.jpg

 

jobsmacbookair.jpg

Endret av Newton
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...