Gå til innhold

Alle Titan-skjermkort er helt identiske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig av nvidia. Noe mer enn det er det ikke å si om et slikt "dikaturstyre" :) De burde strengt tatt bare selge brikkene sine, og la produsentene komme opp med forbedrede tredjepartsløsninger hvis de opprinnelige ikke holder mål. Tviler på at denne PCB'en holder Matrix/Lightning/Classified-klasse, og at kjøleren er en DirectCUII-killer er også ekstremt tvilsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

er det ikke somregel EVGA og XFX som er noen guder på garanti?

Du bryter ikke garantien om du monterer vannblokk på grafikkort fra EVGA, nei. XFX er jeg usikker på, mitt 7950 fra dem har sinna klistermerker med advarsel om at en bryter garantien om man skruer løs de fire festeskruene rundt GPU. Hvorfor Asus sitt er så mye dyrere aner jeg ikke.

Endret av Nødstopp
Lenke til kommentar

Eg anbefaler Zotac kortet (om du absolutt føler du skal ha eit Titan kort), det koster 7600 og du får 5års Garanti om du registrerer kortet, mot 2 og 3 år på de andre kortene

 

Hva tror du kortet vil være verdt om fem -5- år? ;-) 5års garanti er kult da, men i dataverden skjer ting fort, og fem år kan gjøre mange komponenter "gamle" kjapt. ;-)

Lenke til kommentar

Ser en radial-vifte benyttes. Sist jeg gravde rundt vifter var radial-vifter sett på som djevelen selv pga. de ofte begynte å bråke kraftig etter et halvt år/år. Er ikke dette tilfellet lenger?

 

Om jeg ikke tar feil bråker radial-vifter generelt mer ganske enkelt pga konstruksjonen, hvordan bladene sitter og det faktuen at "propellerer" luft i stedet for å dytte det til siden. Jeg har et 670 kort, Phantom versjonen som ikke har radial-vifte. Riktig nok en dårlig sammenligning kanskje, men sammenlignet med mitt forrige kort (tror det var et 7950 e.l.) er det ikke lyd i hele tatt. Ganske enkelt deilig.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...