Gå til innhold

Test: Apper du må ha på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Mailbox i noen dager før jeg slettet den og gikk tilbake til iOS sin email app. Denne Mailbox appen er altfor mye hausa opp i media, funker kun på Gmail!!! og flytter alle emailene på web-emailen til Gmail. Ikke imponert!!!!

 

At Mailbox kun fungerer med Gmail står jo alle steder, men er jo bare midlertidig inntil de har lagt inn støtte for annen epost...

 

Og at den flytter alle emailene på web-emailen er jo halve poenget her... Hvem vil ha to forskjellige innbokser på telefon og pc? Mailbox behandler mailen slik som Gmail mente du skulle behandle mailen i utg.pkt - med "ferdigbehandlet" eller arkivert mail i "All epost"-mappen...

 

Konseptet med å til en hver tid etterstrebe en tom innboks, samt at man kan lage "reminders" på epost som trenger gjennomgang synes jeg var på høy tid at noen endelig implementerte på skikkelig vis. Og appen har en nydelig utførelse og er intuitiv å bruke.

 

At det er hausa opp i media er en annen side av saken. Men Mailbox fungerer strålende for min del i alle fall - både til jobb og privat. Og den roter ikke til webmailen min! ;)

Lenke til kommentar

At Mailbox kun fungerer med Gmail står jo alle steder, men er jo bare midlertidig inntil de har lagt inn støtte for annen epost...

 

Og at den flytter alle emailene på web-emailen er jo halve poenget her... Hvem vil ha to forskjellige innbokser på telefon og pc? Mailbox behandler mailen slik som Gmail mente du skulle behandle mailen i utg.pkt - med "ferdigbehandlet" eller arkivert mail i "All epost"-mappen...

 

Konseptet med å til en hver tid etterstrebe en tom innboks, samt at man kan lage "reminders" på epost som trenger gjennomgang synes jeg var på høy tid at noen endelig implementerte på skikkelig vis. Og appen har en nydelig utførelse og er intuitiv å bruke.

 

At det er hausa opp i media er en annen side av saken. Men Mailbox fungerer strålende for min del i alle fall - både til jobb og privat. Og den roter ikke til webmailen min! ;)

Vel, at den flytter all emailen til "All epost mappen" er ugunstig siden all email havner der som spam email etc. Om den skulle fått så mye skryt som den har fått rundt om, burde den hatt en anerledes løsning på arkivering av email, som en annen plass en "all epost mappen". Også støtte får andre emailier en bare Gmail. Jeg har 9 arkiv mapper i min email på PC og mobil som jeg arkiverer div emails i alt etter hva det er, og med iOS appen som følger med iPhone, kan jeg arkivere rett til rette plassen med en gang, uavhengig om det er Gmail, Me-mail, jobbmail eller andre. ALLE funker på samme appen :-O

 

Jeg har vist siden starten den bare støtter Gmail, men det er iOS ikke Android så støtte for andre burde være et must for en app med så mye skryt i media. Etter alle oppslagene i media skulle en nesten tro at det er en tidligere journalist som har jobben med den og får media til og hype den får seg....

 

Vel, det er min mening og andre har deres egne meninger. Heldigvis lov og like forskjellige ting ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...