Gå til innhold

Nvidias Titan-skjermkort slår allerede rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev over så gjaldt det kun 3DMark!! Extreme preset med Quad-SLI og som du ser i videoen så er ikke klokken på kortene veldig høye resten av rekordene ble tatt med Titan-kortene kjølt ned med LN2. Sjekk Hwbot.org.

 

Og som jeg skrev over så sa jeg 1800 Mhz på luft (Som står i artikkelen) og som ble sagt i videoen.

Lenke til kommentar

Og som jeg skrev over så sa jeg 1800 Mhz på luft (Som står i artikkelen) og som ble sagt i videoen.

Tror du bør se videoen en gang til Rudde93 og hør nøye etter hva Vince(kingpin) sier.

 

"Titan Quad-SLI klokket på luft(sier ikke noe om hvor høyt de er klokket) slår GTX680 Quad-SLI makset fullt ut på LN2 klokket til 1800MHz i 3DMark11 Extreme preset"

Lenke til kommentar

Har KingPin fått egne bioser eller noe slikt for å komme seg over TDP taket på 265w, eller bruker kortene vesentlig mindre effekt når de blir kjølt dramatisk ned?

De bruker mindre når de blir kjølt ned men jeg tror nok de også har laget/fikset egne bioser også i tillegg til å lodde på egne Power-kort :)

 

post-152551-0-78431300-1361541033_thumb.jpg

 

Legg merke til hvor strømmen er koblet til på bildet, ser ikke veldig stock ut :p

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

:) Får satse på at noen av produsentene tar på seg ansvaret så vi får en variant i butikken som også lar oss gå rundt problemet.

 

Jeg liker Titan veldig godt helt til jeg ser på det med at den har lagt veldig store begrensninger på overklokking, og at den koster latterlig mye. Og det er jo tydelig at den har ett veldig stort potensiale bare man slipper til.

Lenke til kommentar

:) Får satse på at noen av produsentene tar på seg ansvaret så vi får en variant i butikken som også lar oss gå rundt problemet.

 

Jeg liker Titan veldig godt helt til jeg ser på det med at den har lagt veldig store begrensninger på overklokking, og at den koster latterlig mye. Og det er jo tydelig at den har ett veldig stort potensiale bare man slipper til.

De får ikkje lov av nVidia mafian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...