Gå til innhold

Slipper ny speilrefleks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men dårligere ISO,

Det er fortsatt uvisst. Jeg er veldig spent på hvordan den nye brikken yter etter å ha sett ytelsene til forgjengerne på 16 og 24 Mp.

 

Hvis du bruker ordet dårligere som beskrivelse av spenn og ikke kvalitet, så er det i følge andre nettsteder akkurat det samme som sine forgjengere: 100-16 000 kalibrert + 25 600 ukalibrert.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jo'a, men trodde man brukte mindre strøm ved å bruke søker fremfor skjerm, derfor jeg stussa over tallene

 

Jo, de fleste andre gjør det, fordi de har mer eller mindre passive søkere. Men Sonys speilreflekser har elektronisk søker med langt flere bildepunkter enn skjermen, og bruker da litt mere strøm.

Lenke til kommentar

Lavere pris enn A57, men dårligere ISO, dårligere skjerm bak, og ikke minst: A37 og A57 har 7 og 12 bilder pr sekund, og dette får 5?Totalt sett ikke veldig imponerende..

 

Som skrevet, a58 skal erstatte 2 kameaer og legger seg da selvsagt i mellom de 2 de skal erstatte, opp mot a57.

Det som betyr mest er sensoren, og hvor har du dette med dårligere iso fra? Sensoren i A58 skal i følge flere kilder være en stopp bedre enn forrige generasjon på iso, noe som er en klar forbedring, dette gjenstår jo å se da vel å merke men vi kan jo håpe..

Hadde vurdert å kjøpe la-ea2 adapter til nexen min men nå slipper jeg det, kjøper heller et a58 til ca 1000 lappen dyrere kun..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...