Gå til innhold

Her er HTCs nye supermobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en gang viser HTC at det eneste de kan er å designe pen hardware.

 

Sense 5 ser ut som en helt horribel blanding mellom Android 2.3 og WP7. Grøsser av bare tanken.

 

HTC er jo også kjent for bransjens dårligste batterilevetid.

 

Ville absolutt ventet for å se hva S4 bringer neste mnd. http://www.theverge.com/2013/2/18/4002008/galaxy-s-iv-definitely-will-be-announced-on-march-14th-sources

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må si meg ganske enig med overnevnte kommentar her..

 

HTC disker opp med en pen telefon som lider av et sørpete grensesnitt og som blir lansert med en allerede utdatert versjon av Android (v4.1.2). Dette skal kompenseres for med drøssevis av unike "funksjoner" som i bunn og grunn bare er ny launcher og et par nye widgets..

 

Sense UI stiller antakligvis med de vanlige kjente "forbedringene" som dårlig ytelse, sikkerhetshull og høyt ressursforbruk (les: svakere batterilevetid), styrket av HTC sin forkjærlighet for å bytte ut gode stock Android applikasjoner med sine egne, så stort sett er dårligere på alle mulige måter.

 

Satser heller på at HTC hiver seg på Nexus-bølgen og får lov til å produsere neste iterasjon.

 

Med "HTC One" klarer de også å fullføre forvirringen rundt "One"-merkenavnet som skulle være så enkelt å forholde seg til.

 

Skuff..

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Det er jo imponerende at HTC ikke klarer å ta lærdom fra en av deres mest populære telefoner, Nexus One.

 

Det er litt vemodig å se et firma ikke forstå noe så elementært som at bloatet software og fancy effekter har vært ute i flere år. Det er på grensen til patetisk når fortjenesten deres ikke har vært lavere siden 2004 og at HTC er den eneste som ikke evner å se hva forbrukere etterspør.

 

Men men, de får grave sin egen grav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok en gang viser HTC at det eneste de kan er å designe pen hardware.

 

Sense 5 ser ut som en helt horribel blanding mellom Android 2.3 og WP7. Grøsser av bare tanken.

 

HTC er jo også kjent for bransjens dårligste batterilevetid.

 

Ville absolutt ventet for å se hva S4 bringer neste mnd. http://www.theverge....ch-14th-sources

 

Hvis du sikter til at HTC kan designe HW, men ikke SW, hvorfor venter du da på en Samsung telefon? Sense er kanskje ikke optimalt, men av fabrikkmods på android så ligger de i det minste langt forran Samsung.

 

La oss heller belyse de faktiske problemene med HTC: Om tre-fire mnd har HTC glemt at eierene av den telefonen eksisterer og de kommer til å bruke evigheter på oppdateringer. Før den blir oppdatert til neste Android-versjon har google sikkert sluppet 2-3 nye versjoner. Telefonen kommer sikkert til å ha mulighet for mye fint utstyr, men ingen kommer til å gidde å lage det, og det utstyret HTC selv lager kommer til å være helt på trynet. Håper jeg tar feil, men jeg tviler...

 

Forøvrig, bra de kjører qualcomm igjen, kanskje telefonen kan unlockes helt denne gangen, i motsetning til One X. Og dine påstander om batteri er riktig

Lenke til kommentar

Telefonen ser veldig fin ut. Det jeg er redd for er batteriet.

 

Skjønner ikke hvorfor dem over meg klager på UI. Communityer som xda osv stuper over de fleste Htc telefoner og lanserer customrom i det vide og det brede. Da kan du velge om du vil ha stock ui, miui, sense, touch wiz osv. Fort gjort å flashe den rommen en måtte ønske.

Lenke til kommentar

Bra at den ikke kommer med det elendige stock-grensesnittet.

Hæ? Etter å ha testet noen roms og etterhvert havnet på Nexus, klarer jeg ikke tafse på Sense/Touchwiz eller liknende tull. If it aint broke osv...

 

Min neste mobil blir en Nexus. Eller noe annet jeg må flashe for å få så nær stock som mulig. (Gitt at det blir Android - per nå veldig sannsynlig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og som vanlig vil Samsung stjele HTCs sjanse for å selge et par telefoner med å lansere S4 om et par uker. Det er nøyaktig det samme som skjedde med One X og S3 i fjor, og som vi alle vet så vant S3 markedet til de grader.

 

Dette betyr ikke at One X er en dårlig telefon, men timingen til HTC er horribel.

Lenke til kommentar
Nok en gang viser HTC at det eneste de kan er å designe pen hardware.Sense 5 ser ut som en helt horribel blanding mellom Android 2.3 og WP7. Grøsser av bare tanken.HTC er jo også kjent for bransjens dårligste batterilevetid.Ville absolutt ventet for å se hva S4 bringer neste mnd. http://www.theverge....ch-14th-sources
Hvis du sikter til at HTC kan designe HW, men ikke SW, hvorfor venter du da på en Samsung telefon? Sense er kanskje ikke optimalt, men av fabrikkmods på android så ligger de i det minste langt forran Samsung.La oss heller belyse de faktiske problemene med HTC: Om tre-fire mnd har HTC glemt at eierene av den telefonen eksisterer og de kommer til å bruke evigheter på oppdateringer. Før den blir oppdatert til neste Android-versjon har google sikkert sluppet 2-3 nye versjoner. Telefonen kommer sikkert til å ha mulighet for mye fint utstyr, men ingen kommer til å gidde å lage det, og det utstyret HTC selv lager kommer til å være helt på trynet. Håper jeg tar feil, men jeg tviler...Forøvrig, bra de kjører qualcomm igjen, kanskje telefonen kan unlockes helt denne gangen, i motsetning til One X. Og dine påstander om batteri er riktig

 

Jeg ville ønsket at den hadde tegra 4 jeg.

Lenke til kommentar
HTC One går i strupen på Sony Xperia VHer er HTCs nye supermobil
Uten utskiftbare minnekort? Det er knapt noen supermobil når den ikke har minnekort.

 

Hva er så galt med at den ikke har minnekort mulighet. Alt blir lagret i dropbox, og det tar 2 sekund å koble den til en pc. Ok, det hadde vært fint med minnekort, men hvis du skal ha et på 64 gb må du fort opp i 500+ kr.

Ikke la et minnekort avgjøre hvilken mobil du kjøper ....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...