Gå til innhold

The Witcher 3 inspireres Skyrims gripende verden (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde skyrim en gripende verden?

 

Gikk vel glipp av den.. Jeg likte hvor stort det var, men ikke de autogenererte questene, jeg orker ikke gjøre det samme gang på gang på gang på gang. Grafikken var grei den, slåssingen ble for merkelig i bevegelser og sånt. Håper de gjør det mye bedre enn slik Skyrim var (ihvertfall for meg).

 

 

Men uansett, The Witcher 2 ble for lite, for lite å gjøre. For lite fiender. God grafikk og greie animasjoner. Men det var alltid noe som manglet :)

Endret av Argoniel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
? Historen er generisk, og figurene er ikke minneverdige. Jeg prøvde å huske fem figurer fra Skyrim, men greide det ikke, forteller Konrad i intervjuet.

 

Lykke til med å ikke gå i samme fella, selv om det ikke spiller noen rolle, siden spillere og anmeldere kommer til å gå mann av huse pga ordene åpen verden og sandkasse. Kommer Wasteland 2 ut snart?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skyrim.

 

Grafikk: Helt ok. Ikke noe spesielt.

Selve landskapet og mulighetene de hadde var bra. Men selve grafikken og antall polygons suger.

Fjell og steiner, noe hele landskapet var dekket av - så ut som leireklumper

2897e8be19.jpg.

Historie & characters:

Ok. Litt kjedelig og generisk sammenliknet med witcher, mass effect, dragon age og andre spill.

Som det ble påpekt lite engasjerende characters.

 

Gameplay / design på verden(når det gjelder hemmeligheter , quests) etc:

boooooooring

 

Jeg kunne f.eks gå hvor som helst i verdnen omtrent, etter å ha levla i en snau time.

Jeg har på følelsen av at slike enorme verdner blir auto-generert, og så slenger utviklerne ut et par "dungeons" og level-scala fiender her og der.

Det blir vel fort sånn når man har så store verdner, men da blir gameplayet også booooooring.

 

Håper for all del the Witcher 3 unngår alle disse feilene.

Endret av Drogin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Venter du på lastingen eller venter du egentlig på livet skal begynne?

 

Dypt, mann. Dypt.

 

Jeg blir stresset av å sitte å vente - sikkert fordi jeg får så sjeldent tid til å spille lengre. Så lenge guttungen er våken, prioriterer jeg han, ellers er det fulltidsjobb og studier. Da ønsker jeg ikke å stirre på en svart skjerm når jeg først får anledning til å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...