Gå til innhold

Nå er HBO her - for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 129 kroner i måneden slipper man bindingstid, men likevel så har man en "oppsigelsestid" på 3 måneder? Så i HBO's tilfelle er man bindt i 12 eller 3 måneder uansett...lol

 

Eller blir det kanskje 4 måneder? 1 påbegynt + 3 mnd oppsigelsestid, selv om man sier opp allerede den første dagen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på tre måneders binding og tre måneders oppsigelsestid?

 

Ingen, det er det som gjør det hele så komisk. Det er bare en annen "fin" måte å si på at du er bindt i 3(4) måneder :p

 

Eller blir det kanskje 4 måneder? 1 påbegynt + 3 mnd oppsigelsestid, selv om man sier opp allerede den første dagen?

 

Stemmer det. For noe tull...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Makan til forbruker fiendtlig tjeneste skal man se langt etter. Hjelper ikke å revolusjonere TV streaming, når de begrenser tjenesten med bindingstid og holder HD til kun noen få. Hadde lenge planer om å binde meg til HBO, men måten de oppfører seg på, gjør at jeg holder meg langt unna. Hvem binder seg vel opp mot en tjeneste i 3 mnd, uten å få teste engang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152

Igjen og igjen skyter tv-/film-bransjen seg i foten. Er det rart at folk tyr til alternative nedlastninger når de behandler de som faktisk vil betale som dritt?

 

 

Lange bindingstider, dårlig kvalitet, treig buffering, nedlessa med DRM som ikke er cross-platform og andre restriksjoner. Jeg holder meg langt unna...

Endret av Slettet+152
Lenke til kommentar

For 129 kroner i måneden slipper man bindingstid, men likevel så har man en "oppsigelsestid" på 3 måneder? Så i HBO's tilfelle er man bindt i 12 eller 3 måneder uansett...lol

 

Dette prøvde jeg å få frem flere ganger da HW.no rapporterte om bindingstid i 12 mnder.

 

I Norge har vi oppsigelsestid på alle kontrakter, og den var ikke nevnt noen steder hos HBO. Ingen journalister virket spesielt klar over denne regelen i Norge, og dermed spurte heller ikke HBO om dette. HBO virker ENDA mindre klar over norske forbrukerlover, så de kom jo selvsagt ikke med denne infoen heller.

 

Altså:

Binder du deg til 12 måneder og betaler 79 kr/mnd, og sier opp abonnementet, må du betale for 3 ekstra måneder, men på toppen av det betale mellomlegget for de månedene du allerede har "brukt" (50 kr/mnd) i bindingstiden.

 

 

Lenke til kommentar

De har også sletta alle negative/klager kommentarer på faceboom. Kjøper du HBO skyter du deg selv i foten. Da er det bedre netflix + unblock.us. Så kan man benytte seg av andre tjenester som hulu også.

 

Så vennligst ikke bruk penger på hbo. Netflix, viaplay etc er nå bedre.

 

Selv om jeg ikke tilgir viaplay for å ikke sende paradise hotell finalen på viaplay for de som betalte for det..før den gikk på tv.

Lenke til kommentar

Har prøvd både HBO og Netflix.

 

Har sagt opp Netflix for å prøve HBO, og må si at oppsigelsen på Netflix var veldig smidig. Fikk sagt opp nesten på dagen (traff perioden godt).

 

Syns løsningen til Netflix også er mye bedre, der husker man hvor langt man har kommet på forrige serie på kryss av platformer. Mens HBOen sin plugin har krasjet hos meg flere ganger.

 

Å kalle HBO for filmtjeneste blir også litt feil, da jeg bladde gjennom filmutvalget var det nesten ingenting å finne. De er gode på serier, og kun på sine egne.

 

Jeg kommer nok til å si opp HBO abonnementet mitt så fort jeg har mulighet til det, også evt. gå tilbake til Netflix, eller prøve en annen en. Følte at Netflix hadde en bra løsning, men manglet innhold. De seriene som er det ligger langt bak, og også veldig få nye filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...